一定會!

2011 年 6 月 7 日  星期二   晴天


2011-06-07 分類: 未分類

幾早喇,幾日冇打過呢,我自己都唔知,點解唔打?攰呱....

但係每次都有好多野想打,都唔記得左

今日9點幾先起身,超開心....唔洗咁早起身

一起身就係到打幾^_^

打左一陣,就同我老豆係屋企食飯

兩點幾就同老豆出去打波....打咩波

篤波LO....本來佢話想60,點知冇位,就去左篤波

豪豪都有黎,佢又病左.....>~<搞到我都病

打到5點幾,我就走左去打波

我老豆就返屋企

豪仔就同欣仔拿住佢地個BB仔唔係去邊到

我練波練到8點

返到屋企,都9點10分

食飯,睇左陣電視,就訓著左

我諗住訓一陣,但係訓到4點先起身

唉......現家又要做野喇






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]