幾早喇,幾日冇打過呢,我自己都唔知,點解唔打?攰呱....
但係每次都有好多野想打,都唔記得左
今日9點幾先起身,超開心....唔洗咁早起身
一起身就係到打幾^_^
打左一陣,就同我老豆係屋企食飯
兩點幾就同老豆出去打波....打咩波
篤波LO....本來佢話想60,點知冇位,就去左篤波
豪豪都有黎,佢又病左.....>~<搞到我都病
打到5點幾,我就走左去打波
我老豆就返屋企
豪仔就同欣仔拿住佢地個BB仔唔係去邊到
我練波練到8點
返到屋企,都9點10分
食飯,睇左陣電視,就訓著左
我諗住訓一陣,但係訓到4點先起身
唉......現家又要做野喇
|