一定會!

2011 年 6 月 23 日  星期四   晴天


2011-06-23 分類: 未分類

今日一早就出左門口去左我呀SIR個到

我買野食,上去佢屋企食,食完野,我呀SIR就叫我出MK,出MK拿波

拿完之後,就返去佢屋企拉拍,我拉拍個時,係一支新拍

我完全唔識拉,佢又唔同我講,我都唔知想點

佢就叫我自己拉,我拉錯左,佢又屌9我.....咩事呀,我O左咀LO

我問左你,你又唔教我=.=

之後,我用完最後個條線,就冇線用,佢叫我出去MK買

頂,個時4點30,我出完去買,返到去5點

我搞完之拍,6點....我同佢講左遲15分鐘去到

我出左門口已經跑去MTR,

去到金鐘個時,佢堵車=.=.....停左係到唔行=-=

唉......好彩我去到巴士站剛剛好有巴士

落左車,就行快兩步上去

上到去.......唉,無話可說

個個都係到自己做自己野,食野又有,打機又有,吹水又有

都唔係好多人聽,唔係係冇人聽

到左做野個時,個個都係到望住欣鯨

哈哈哈哈......

唔知點解,好似完全唔見左矮仔咁

唔知點解,神之左手又出左黎

做完個野之後,就走LU.....

我地一齊去座車,哈哈.....又有好多笑野

林文文把姐先喇,之後又有陳小欣傻傻下事件,之後又有一個芝芝認屎記

哈哈.....個個都係87黎嫁,上堂真係好悶,見到歐芬悶悶不樂

唉.......上堂,呢D叫上堂,唉,唔知係唔係個班房太大,家係個MISS好人

真係冇人聽書,一係就係D書唔重要,一係個MISS就是是但但教我地

都唔知佢想點

放左之後,就同佢地一齊去左食野,下次真係唔會再同王講富食飯

佢好撚ON9,真係要我用粗口

真常人都唔會問D咁ON9既問題,你有冇腦嫁

你唔係女仔,傻傻更更咁就得,如果你係女仔,你ON9都話得呀,你係男仔黎嫁,可唔可以唔好咁ON9呀

我出到去,人地都話我傻傻下,呢D都係講得好聽D姐,唔好聽D咪又係ON9

你諗下,我呢D咁樣出到去都比人話ON9

你出去到,哈哈...你唔死我都偷笑

食飯個時,又唔知點解,富富係到老汗推車,又有個欣鯨如富富之偷情

食完飯就走左LU....佢地聽日又要返學喇,真係慘

我聽日又要BOOK場,應該又起唔到身,唉......

 

其實我諗緊,我幾時真係有真心咁笑過==?






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


yan0620101 於 2011-06-23 08:34 PM 發表:
我有咩事件???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

座MTR個時,有把姐係你書包,你好耐都唔知LO
Posted at 2011-06-23 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]