今日一早就出左門口去左我呀SIR個到
我買野食,上去佢屋企食,食完野,我呀SIR就叫我出MK,出MK拿波
拿完之後,就返去佢屋企拉拍,我拉拍個時,係一支新拍
我完全唔識拉,佢又唔同我講,我都唔知想點
佢就叫我自己拉,我拉錯左,佢又屌9我.....咩事呀,我O左咀LO
我問左你,你又唔教我=.=
之後,我用完最後個條線,就冇線用,佢叫我出去MK買
頂,個時4點30,我出完去買,返到去5點
我搞完之拍,6點....我同佢講左遲15分鐘去到
我出左門口已經跑去MTR,
去到金鐘個時,佢堵車=.=.....停左係到唔行=-=
唉......好彩我去到巴士站剛剛好有巴士
落左車,就行快兩步上去
上到去.......唉,無話可說
個個都係到自己做自己野,食野又有,打機又有,吹水又有
都唔係好多人聽,唔係係冇人聽
到左做野個時,個個都係到望住欣鯨
哈哈哈哈......
唔知點解,好似完全唔見左矮仔咁
唔知點解,神之左手又出左黎
做完個野之後,就走LU.....
我地一齊去座車,哈哈.....又有好多笑野
林文文把姐先喇,之後又有陳小欣傻傻下事件,之後又有一個芝芝認屎記
哈哈.....個個都係87黎嫁,上堂真係好悶,見到歐芬悶悶不樂
唉.......上堂,呢D叫上堂,唉,唔知係唔係個班房太大,家係個MISS好人
真係冇人聽書,一係就係D書唔重要,一係個MISS就是是但但教我地
都唔知佢想點
放左之後,就同佢地一齊去左食野,下次真係唔會再同王講富食飯
佢好撚ON9,真係要我用粗口
真常人都唔會問D咁ON9既問題,你有冇腦嫁
你唔係女仔,傻傻更更咁就得,如果你係女仔,你ON9都話得呀,你係男仔黎嫁,可唔可以唔好咁ON9呀
我出到去,人地都話我傻傻下,呢D都係講得好聽D姐,唔好聽D咪又係ON9
你諗下,我呢D咁樣出到去都比人話ON9
你出去到,哈哈...你唔死我都偷笑
食飯個時,又唔知點解,富富係到老汗推車,又有個欣鯨如富富之偷情
食完飯就走左LU....佢地聽日又要返學喇,真係慘
我聽日又要BOOK場,應該又起唔到身,唉......
其實我諗緊,我幾時真係有真心咁笑過==?
|