一定會!

2011 年 6 月 25 日  星期六   晴天


2011-06-25 分類: 未分類

我唔明白,用左120分努力去溫書,換來只有不合格.....

真係唔明白

放左學就返左屋企,係到等一陣出去打波

唉.....

之後就出左去打波,打波個時,我呀SIR佢遲到,之後到左6點佢都唔比我走

但係佢知道我有野做,我都唔知咩事,佢係唔比我走,佢都唔想我走,佢想我幫佢教波

唉....

點知我6點幾先有得走......

我6點30先去到石結尾

唉.......去到遲左幾多下

但係去到都冇咩做,下次....唔知會唔會準時到呢....^-^

上堂個時,波波同矮仔係到煩,我都唔理你地

你地再打,我一定會打買一份....一定會,因為我好想打交,搵人同我打呀^_^

之後就一齊走,轉車個時,波波.....唔見左,唉.....一諗就知咩事喇

搵又搵佢唔到......

最後,就冇理佢LU...

就去左食飯,哈哈....又好玩又好笑

走之前都係到講鬼野,搞到個個都驚,但係我冇咩野,可能.....我係.....

所以我冇咩野

返到屋企就訓LU.....






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


CCLxGREY 於 2011-06-25 02:15 AM 發表:
o你係 鬼...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇錯,我就係............................................................................................................................................................................................................鬼
Posted at 2011-06-25 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]