呀~~~點解咁多人知嫁??
咩事呀!!!!
今日訓到3點先起身...哈哈
好正呀~唔洗去打波,但係訓下醒下
之後就出左去搵我呀sir
唔知點解,又比佢小....咩事呀?
之後搞到我成個都好火.....冇啦啦係到小我
火左好耐.....唉
我去到金鐘都係到玩,上到車.....堵車,唔係既話可以準時到
剛剛上堂個時都冇咩做,因為都係係到燒緊自己
之後就冇咩事LU.....係到玩
佢話要分組做個D唔知咩.....
陳小欣佢地就同我一組....之後唔知幾時,陳小欣走左過黎同我座
問我好多野...0-0
我真係想講一句,點解咁多人知嫁?????
咩事呀??
你地好煩呀>~<!!
上完最後一堂喇~~~
下次就考試,唉......呢次大檸樂
之後上到MTR都冇咩做......0-0
我就係油塘落車,因為有D野搞
整完D野,就返返去搵佢地食飯,有人飲醉左.....哈哈
食完飯,我就同波波SCH諗住去吹水
但係我話要返屋企,我就叫佢地上我屋企吹
SCH都唔得,所以就散左LU.....
我講得出,一定會做得到.....
所以,我一定會......等
|