一定會!

2011 年 8 月 11 日  星期四   晴天


2011-08-11 分類: 未分類

呀~~~點解咁多人知嫁??

咩事呀!!!!

今日訓到3點先起身...哈哈

好正呀~唔洗去打波,但係訓下醒下

之後就出左去搵我呀sir

唔知點解,又比佢小....咩事呀?

之後搞到我成個都好火.....冇啦啦係到小我

火左好耐.....唉

我去到金鐘都係到玩,上到車.....堵車,唔係既話可以準時到

剛剛上堂個時都冇咩做,因為都係係到燒緊自己

之後就冇咩事LU.....係到玩

佢話要分組做個D唔知咩.....

陳小欣佢地就同我一組....之後唔知幾時,陳小欣走左過黎同我座

問我好多野...0-0

我真係想講一句,點解咁多人知嫁?????

咩事呀??

你地好煩呀>~<!!

上完最後一堂喇~~~

下次就考試,唉......呢次大檸樂

之後上到MTR都冇咩做......0-0

我就係油塘落車,因為有D野搞

整完D野,就返返去搵佢地食飯,有人飲醉左.....哈哈

食完飯,我就同波波SCH諗住去吹水

但係我話要返屋企,我就叫佢地上我屋企吹

SCH都唔得,所以就散左LU.....

 

 

我講得出,一定會做得到.....

所以,我一定會......等






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


tomtsoi 於 2011-08-11 10:32 PM 發表:
我不會去問,也不會去什麼幫不幫手
我只會繼續從前的我般與任何人生活
所以我有什麼你看不順眼不要怪我@@

加油@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tomtsoi 於 2011-08-11 10:31 PM 發表:
我是個什麼都不知的人@@
什麼都不知道><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]