一定會!

2011 年 8 月 14 日  星期日   晴天


2011-08-14 分類: 未分類

今日一早同佢地出左去唱K....

SCH又冇黎....唔知醒

所以得我,波波,同呀LOK係到唱.....

唔知點解好似唱得好小.....唱完就同佢地去左APM

打左陣機.....之後我就走左出去教波

今日教2個鐘,所以好快就過......^_^

教完,就去左我呀SIR屋企一陣

之後就同佢一齊出去鋪頭睇鋪

出到去都冇咩做.....唉....真係要搞定D英文

因為今日有D外國人黎左,但係我又唔知點講

所以都係等人黎教我.....

之後,我就去左買雞扒,好大隻.....正

又好未,又大隻.....

食完我就座巴士返屋企

上到車我就訓左.....點知到左總站先起身

人地叫我先起身,如果唔係我都會繼續訓....==

返到屋企都冇咩做....唉

聽日.....唔知有咩做






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]