今日一早同佢地出左去唱K....
SCH又冇黎....唔知醒
所以得我,波波,同呀LOK係到唱.....
唔知點解好似唱得好小.....唱完就同佢地去左APM
打左陣機.....之後我就走左出去教波
今日教2個鐘,所以好快就過......^_^
教完,就去左我呀SIR屋企一陣
之後就同佢一齊出去鋪頭睇鋪
出到去都冇咩做.....唉....真係要搞定D英文
因為今日有D外國人黎左,但係我又唔知點講
所以都係等人黎教我.....
之後,我就去左買雞扒,好大隻.....正
又好未,又大隻.....
食完我就座巴士返屋企
上到車我就訓左.....點知到左總站先起身
人地叫我先起身,如果唔係我都會繼續訓....==
返到屋企都冇咩做....唉
聽日.....唔知有咩做
|