今日一早學....但係MISS唔得閒,所以我地就自己係到玩
都冇咩人做過野.....佢地係到打機,吹水......
唉....我到最後先做左小小
一到左12點,我地就自己走左.......
我就去左搵羽毛球隊個D人,睇下佢地練成點
唉.....佢地係到HEA都冇人理佢地
我同我個FD吹左一陣水....之後就走左
諗住佢地冇咁快走....點知落到去,得返肥偉係到等
我就同佢一齊....打陣機
我就自己返左屋企,唔知點解,又係訓教
訓左一陣,就落左去搵佢地食野......
食完野,我地就去左座車......去5+屋企玩
你地真係好Q煩呀~明明好多人唔知,經過你地把咀,唔知都變知喇
你地講野睇下環境先得唔得姐.....
我地上到去5+屋企.....玩左好耐,好好玩
玩完我就去左打波
一去到,叫我跑50個圈(羽毛球場)-0-....咩事
之後加多句.....你地估下係咩??
6分鐘之內完成....-0-
我好似用左8分鐘定7分鐘先跑得完.......
跑完50個,就加多句
跑多20個......唉
跑完都冇咩做.....做左一陣步法
打完波......我呀SIR捉左我係到做體育
我都覺得冇咩野....係好攰姐
唉.....聽日又要返學,又要練波.....>~<
今日有一件好特別既事......^~^
唔講喇.....訓教
|