一定會!

2011 年 8 月 15 日  星期一   晴天


2011-08-15 分類: 未分類

今日一早學....但係MISS唔得閒,所以我地就自己係到玩

都冇咩人做過野.....佢地係到打機,吹水......

唉....我到最後先做左小小

一到左12點,我地就自己走左.......

我就去左搵羽毛球隊個D人,睇下佢地練成點

唉.....佢地係到HEA都冇人理佢地

我同我個FD吹左一陣水....之後就走左

諗住佢地冇咁快走....點知落到去,得返肥偉係到等

我就同佢一齊....打陣機

我就自己返左屋企,唔知點解,又係訓教

訓左一陣,就落左去搵佢地食野......

食完野,我地就去左座車......去5+屋企玩

你地真係好Q煩呀~明明好多人唔知,經過你地把咀,唔知都變知喇

你地講野睇下環境先得唔得姐.....

我地上到去5+屋企.....玩左好耐,好好玩

玩完我就去左打波

一去到,叫我跑50個圈(羽毛球場)-0-....咩事

之後加多句.....你地估下係咩??

6分鐘之內完成....-0-

我好似用左8分鐘定7分鐘先跑得完.......

跑完50個,就加多句

跑多20個......唉

跑完都冇咩做.....做左一陣步法

打完波......我呀SIR捉左我係到做體育

我都覺得冇咩野....係好攰姐

唉.....聽日又要返學,又要練波.....>~<

今日有一件好特別既事......^~^

唔講喇.....訓教






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


chun_20042 於 2011-08-16 12:33 AM 發表:
唔關我事030
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~~哦~~~哦~~~~哦~~~~~~哦~~~~~~
Posted at 2011-08-16 05:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]