今日一早起左身.....
BOOK完場,就訓左一陣,之後又出左去練波
唔知點解,最近我呀SIR係咁練我
唔知咩事....
練完波...就去左食野.....食完野就上左呀SIR屋企拉拍
拉到5點半....我就走左....因為知道今日要考試,所以就早D過去
唔想考試先黎遲到......所以就早D出去
去到金鐘,見到釗釗佢地......我就同佢地一齊上去
上到去,溫左一陣......就入去考試
唉,,,,,,入到去,諗住都會易D,真係冇諗過會咁難
我做完一次,問呀惠敏識唔識,我都諗住跟下佢嫁喇.......
唉,佢同我講唔識......我都算喇
有3條唔識都估......好快咁就半個鐘
做完就出左去等.....佢地係咁係到講考成點考成點
算啦....都考完喇.....為下一部份準備好過喇
佢地話係出面,都驚驚地.....我開頭都有
但係唔知點解,入到去,我冇咩野事......
幾放鬆....我反以驚我太過放鬆,佢比唔合格我>~<
我做個個好簡單....^_^
佢問左我好小問題......唔知點解......可能好既題目喇....哈哈
佢地反以問好多野.....我諗住我可以答多D.....
做完,我地就走左LU......
我地就去左食飯,....頂,WKF講D野真係好正.....腸仔同腸仔.....哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
之後佢地去左買酒飲....我都買左一支
玩3國殺個時我都冇點飲過.......
玩個時我好勁呀......我係主公,我一次殺左唔知幾多人
但好次一次過殺哂我D忠神....哈哈
所以好快就完場.....打完個時,我就一次過飲完支酒既野.....
唔知點解,飲完之後更加清醒,諗野都快左更多
我就同肥偉係到吹左陣水先返去......返到屋企都係勁精神
但係沖完個凍水亮,醒左.....個腦變返之前一樣咁慢....哈哈
唔講喇,聽日要早起,早D訓
聽日要買書呀,記得拿錢同書單
|