一定會!

2011 年 8 月 18 日  星期四   晴天


2011-08-18 分類: 未分類

今日一早起左身.....

BOOK完場,就訓左一陣,之後又出左去練波

唔知點解,最近我呀SIR係咁練我

唔知咩事....

練完波...就去左食野.....食完野就上左呀SIR屋企拉拍

拉到5點半....我就走左....因為知道今日要考試,所以就早D過去

唔想考試先黎遲到......所以就早D出去

去到金鐘,見到釗釗佢地......我就同佢地一齊上去

上到去,溫左一陣......就入去考試

唉,,,,,,入到去,諗住都會易D,真係冇諗過會咁難

我做完一次,問呀惠敏識唔識,我都諗住跟下佢嫁喇.......

唉,佢同我講唔識......我都算喇

有3條唔識都估......好快咁就半個鐘

做完就出左去等.....佢地係咁係到講考成點考成點

算啦....都考完喇.....為下一部份準備好過喇

佢地話係出面,都驚驚地.....我開頭都有

但係唔知點解,入到去,我冇咩野事......

幾放鬆....我反以驚我太過放鬆,佢比唔合格我>~<

我做個個好簡單....^_^

佢問左我好小問題......唔知點解......可能好既題目喇....哈哈

佢地反以問好多野.....我諗住我可以答多D.....

做完,我地就走左LU......

我地就去左食飯,....頂,WKF講D野真係好正.....腸仔同腸仔.....哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

之後佢地去左買酒飲....我都買左一支

玩3國殺個時我都冇點飲過.......

玩個時我好勁呀......我係主公,我一次殺左唔知幾多人

但好次一次過殺哂我D忠神....哈哈

所以好快就完場.....打完個時,我就一次過飲完支酒既野.....

唔知點解,飲完之後更加清醒,諗野都快左更多

我就同肥偉係到吹左陣水先返去......返到屋企都係勁精神

但係沖完個凍水亮,醒左.....個腦變返之前一樣咁慢....哈哈

唔講喇,聽日要早起,早D訓

聽日要買書呀,記得拿錢同書單






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]