呢幾日不但只夜訓....而且又夜返屋企.....唉
連續3日,都係2點幾先返到屋企.......
攰到仆左係到......唉
每日3點幾訓.....6點幾起身
有日只係訓得一個鐘TIM....>~<
搞到自己既生理時鐘完全錯誤........
我好難得先可以改返早小小訓教,就係因為呢幾日
搞到我完全訓唔著呀......唉