一定會!

2011 年 8 月 22 日  星期一   晴天


2011-08-22 分類: 未分類

呢幾日不但只夜訓....而且又夜返屋企.....唉

連續3日,都係2點幾先返到屋企.......

攰到仆左係到......唉

每日3點幾訓.....6點幾起身

有日只係訓得一個鐘TIM....>~<

搞到自己既生理時鐘完全錯誤........

我好難得先可以改返早小小訓教,就係因為呢幾日

搞到我完全訓唔著呀......唉

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]