一定會!

2011 年 8 月 30 日  星期二   晴天


2011-08-30 分類: 未分類

今日一起身就好攰.....

之後返學....都冇咩做,係到玩,吹水.....

返到屋企....訓著左.....>~<

4點起身,有D暈暈地既FEEL

之後就出左去打波.....唉,唔知係唔係病病地,用唔到力打波......

哈哈.....有新拍用,有人送左個老婆比我

我多左個,呢個我超鍾意,好耐之前都已經想買

哈哈,有人送比我呀^_^

超級開心......正

但係今日打波整到隻手指不似指形喇>~<

早D訓唔係聽日唔知醒

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]