今日一起身就好攰.....
之後返學....都冇咩做,係到玩,吹水.....
返到屋企....訓著左.....>~<
4點起身,有D暈暈地既FEEL
之後就出左去打波.....唉,唔知係唔係病病地,用唔到力打波......
哈哈.....有新拍用,有人送左個老婆比我
我多左個,呢個我超鍾意,好耐之前都已經想買
哈哈,有人送比我呀^_^
超級開心......正
但係今日打波整到隻手指不似指形喇>~<
早D訓唔係聽日唔知醒