一定會!

2011 年 8 月 31 日  星期三   晴天


2011-08-31 分類: 未分類

今日返9點.....但係我9點先出門口

哈哈....因為係屋企睇滑頭鬼,睇完先出門口

返到學校門口見到矮仔......

上到去,都講左小小野.......

好似唔係好多.....之後就做野,=-=

我訓著左....>~<

醒左就係到做,做左兩題,最後個題差小小未做完

但係睇返,我好似唔係得好多分,第一題得2分到,第二題都係差唔多

做完就走左.....

我地就係門口等釗釗佢地,點知我見等左咁耐,我就上去搵佢地

上到去佢地係到印野...>~<

影左好耐.....

最後佢地都係影唔到.....唉

之後就係學校行過去譚仔.....因為藍田開左一間.....

我地就行譆過去食......唔知點解今日既天氣好熱>0<

行到過去到出灑汗

之後,就同釗釗佢地去百佳買野飲

係喎,都未講有咩人去食野,有我,丹,波波,惠敏,釗釗,得林,森哥,吳家,底庫,黎俊,同劉邦

好多人呀~我好似好耐都未試過同咁多人一齊食野

食完就上左吳家家屋企玩....我玩到4點到就走左,我唔知佢地玩到幾點

我返到屋企,就汁野出去,座MTR個時又差D訓過站>~<

今日好攰......唉,都未試過喇攰......

練完波,就同我呀SIR食飯....食完飯先走

哈哈.....原來入大學唔一定要成績好嫁......

今日好攰呀~~~~真係好攰

唉....9月1日交功課,都唔係做左好多

但係都係個句"呢D野好死既姐...^_^"

哈哈哈哈......你地加油喇....嘻嘻






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]