今日返9點.....但係我9點先出門口
哈哈....因為係屋企睇滑頭鬼,睇完先出門口
返到學校門口見到矮仔......
上到去,都講左小小野.......
好似唔係好多.....之後就做野,=-=
我訓著左....>~<
醒左就係到做,做左兩題,最後個題差小小未做完
但係睇返,我好似唔係得好多分,第一題得2分到,第二題都係差唔多
做完就走左.....
我地就係門口等釗釗佢地,點知我見等左咁耐,我就上去搵佢地
上到去佢地係到印野...>~<
影左好耐.....
最後佢地都係影唔到.....唉
之後就係學校行過去譚仔.....因為藍田開左一間.....
我地就行譆過去食......唔知點解今日既天氣好熱>0<
行到過去到出灑汗
之後,就同釗釗佢地去百佳買野飲
係喎,都未講有咩人去食野,有我,丹,波波,惠敏,釗釗,得林,森哥,吳家,底庫,黎俊,同劉邦
好多人呀~我好似好耐都未試過同咁多人一齊食野
食完就上左吳家家屋企玩....我玩到4點到就走左,我唔知佢地玩到幾點
我返到屋企,就汁野出去,座MTR個時又差D訓過站>~<
今日好攰......唉,都未試過喇攰......
練完波,就同我呀SIR食飯....食完飯先走
哈哈.....原來入大學唔一定要成績好嫁......
今日好攰呀~~~~真係好攰
唉....9月1日交功課,都唔係做左好多
但係都係個句"呢D野好死既姐...^_^"
哈哈哈哈......你地加油喇....嘻嘻
|