今日12點先起身.....好攰,聽日又要返學
一起身,就打左陣機,之後就出左門口.....去左MK搵我呀SIR
係牛頭角,見到濤濤,同佢傾幾句,佢又去打機,都未做完功課就去打機....
傾完一陣佢就落左車.....我就出左去信和,幫我呀SIR買三國殺
都冇咩野做....就上左鋪頭一陣
之後就走左.....又陪佢去睇E生,因為就黎打比賽
我都要快D搞返好我自己先得
睇完E生,落雨呀~~~就同我呀SIR一齊跑去MTR
因為佢跑唔到,所以捉住我一齊淋雨...=-=
之後上到佢屋企,就打左陣機,出左門口.....
又比佢捉左我陪佢去座巴士,座11C
唉....去到巴士總站先落....又要慢慢行返去
但係好ENJOY行返去,因為好舒服....空氣好清新.....
所以我行得好慢.....行到返去德田,我就行下...德田....因為好耐都未行過
我不停係到諗,睇下可唔可以諗返小學做D咩
但係咩都變喇......完完全全冇印象
行左一個鐘,我先走.......之後又慢慢行返屋企,經過運動場個時,又入左去,睇下D熟人係唔係到
諗住打下波,點知一個熟人都冇
我就企左一陣係到睇波.....睇左10分鐘到,就返左屋企
嘩......我係秀茂坪行返屋企差唔多兩個鐘.....哈哈哈哈
返到屋企,當然係做功課,但係做下做下,出左去睇電視,之後又返入去做
唔經唔覺咁就12點,英文都唔係做左好多,係到做通識
唉....我D小學朋友講得好正
最後一次係中學生涯說聲 我開學了;
來年 我必定全力以赴 在各方面也是
各位 別讓自己留下遺憾 好好珍惜最後的日子 ;)
係唔係好正呢......
早D做完功課好早D訓喇.....聽日要返學嫁喇....
收拾心情做好應該要做既時喇!!!!
|