今日返學喇.....第一天上訏天,但都係餘下103天上課天
真係好快.....
今日第一堂係做個D收集費等等......
唉....冇錢喇T.T....我借左比佢地
死喇~唔記得借左幾多TIM....T.T
之後上通識,講報紙,每日要做一份,好似係
上完通識上英文,以為要對野,點知又係冇對過
咁做D咩?罵人唔交野,同調位.....^_^
一個人座....唔想分心!!但好驚訓教,係時候練下意智力喇!!
上完英文堂,就上ICT,都唔知做緊咩>~<.....又輸左比睡魔
起返身都小息....體育堂,唉.....同D班上....唉,好唔鍾意
點解要同人地班一齊上呢....一開始又要做D低B野
做完就測野.....測完就去左打波>~<
整到釗釗PK tim....我冇心嫁....SORRY
哈哈....我就點到籃框喇^_^.....超開心
上完體育堂,好熱....
飛快咁返左屋企,波波都上左黎,佢話要沖亮.....
沖完亮,就食飯.....食完飯佢又話要訓5分鐘,點知上左床係到睇我部電話~@#$%
搞到50分先出門口>~<....我同波波都以為遲到,點知返到門口先知打緊鐘...^_^
入到去都係聽講座.....我冇訓過呀好勁呀
唉.....真係103日....點算呀~只係103
已經進入一個緊張既時期,點解你地可以都係覺得冇咩野,??
103呢一個數字已經嚇到我喇~
我都開始要比個目標自己......
呀~加油呀......大家,最後一年,最後既時間,你過左呢幾百日先再玩啦....都係你地成日講個句"唔好令自己後悔"知道嗎?
唉.....講就講左.....希望你地真係會明啦
放左我就同佢地一齊行,行到過藍田就散左LU......
我就同波波去左MTR買野飲,之後佢就返左屋企......佢D野係哂我到...哈哈哈
之後我就返左屋企汁野出去打波.....
T.T.....好似整傷左隻腳,要快D去睇E生,就比賽喇,唔可以咁.....一定要快D好返呀T.T
第二次打話比你個時唔係訓左嫁??
唉.....真係好多野做!!!主席真係好多野做....其實要做D咩既呢?
要收班會費......睇唔睇到....
唔講喇.....訓喇
|