一定會!

2011 年 9 月 3 日  星期六   晴天


2011-09-03 分類: 未分類

今日返學喇.....第一天上訏天,但都係餘下103天上課天

真係好快.....

今日第一堂係做個D收集費等等......

唉....冇錢喇T.T....我借左比佢地

死喇~唔記得借左幾多TIM....T.T

之後上通識,講報紙,每日要做一份,好似係

上完通識上英文,以為要對野,點知又係冇對過

咁做D咩?罵人唔交野,同調位.....^_^

一個人座....唔想分心!!但好驚訓教,係時候練下意智力喇!!

上完英文堂,就上ICT,都唔知做緊咩>~<.....又輸左比睡魔

起返身都小息....體育堂,唉.....同D班上....唉,好唔鍾意

點解要同人地班一齊上呢....一開始又要做D低B野

做完就測野.....測完就去左打波>~<

整到釗釗PK tim....我冇心嫁....SORRY

哈哈....我就點到籃框喇^_^.....超開心

上完體育堂,好熱....

飛快咁返左屋企,波波都上左黎,佢話要沖亮.....

沖完亮,就食飯.....食完飯佢又話要訓5分鐘,點知上左床係到睇我部電話~@#$%

搞到50分先出門口>~<....我同波波都以為遲到,點知返到門口先知打緊鐘...^_^

入到去都係聽講座.....我冇訓過呀好勁呀

唉.....真係103日....點算呀~只係103

已經進入一個緊張既時期,點解你地可以都係覺得冇咩野,??

103呢一個數字已經嚇到我喇~

我都開始要比個目標自己......

呀~加油呀......大家,最後一年,最後既時間,你過左呢幾百日先再玩啦....都係你地成日講個句"唔好令自己後悔"知道嗎?

唉.....講就講左.....希望你地真係會明啦

放左我就同佢地一齊行,行到過藍田就散左LU......

我就同波波去左MTR買野飲,之後佢就返左屋企......佢D野係哂我到...哈哈哈

之後我就返左屋企汁野出去打波.....

T.T.....好似整傷左隻腳,要快D去睇E生,就比賽喇,唔可以咁.....一定要快D好返呀T.T

第二次打話比你個時唔係訓左嫁??

唉.....真係好多野做!!!主席真係好多野做....其實要做D咩既呢?

要收班會費......睇唔睇到....

 

唔講喇.....訓喇






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


tomtsoi 於 2011-09-03 11:21 AM 發表:
係c班...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]