一定會!

2011 年 9 月 19 日  星期一   晴天


2011-09-19 分類: 未分類

今日返學,第1,2堂中文堂,都唔係幾記得佒過D咩野

好似一入去就比佢罵,好多人都冇帶書......有人話比人偷左.....唔知係唔係真

因為我本書都好似比人拿過.....都唔知點解

之後上通識堂,都係唔知做過D咩.....係到對答案等等

上通識堂....個個都傻左,係到玩LF2....^_^

唔知點解,今日好似好悶咁

放飯個時,就自己一個返左屋企食飯.....都好悶下,所以好早就返返學校

返到去,就當然係上課室,矮仔佢就提我要同佢地講要交班TEE

點知............

矮仔最後都係比方家運K.O.左^_^

上數學堂做測驗,我做完MC就訓左喇>~<

之後起身就上DAT,一落到去,係到做野,吹水,打機,咩都做......^_^

DAT今日第一日補課.....去到4點幾

之後就自己係到補......唉,英文又默書喇

要溫下先......係個到做完功課先走.....發生左一個小事....唔知係小定係大

走個時......落雨>~<.....

連個天都唔鍾意我T.T

好彩我同森哥佢地一齊行姐.......

森哥借左把姐比我....^_^

但係我返到屋企都係濕左

唉......真係唔知點好.......加油喇!!

應該冇事嫁喇......^_^






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]