今日起左身,波波佢地話黎我屋企.....之後佢就同欣一齊黎
買左飯上黎食.....食完飯玩左一陣欣就返左去補課.....波波就係我屋企
同我一齊訓教=-=....佢訓到出汗...哈哈,我就訓到凍.....^_^
呀~~今日發生左好多事,唔講.....我好眼訓...