一定會!

2011 年 10 月 9 日  星期日   晴天


2011-10-09 分類: 未分類

時間冇多喇........

大家都要為自己既中學生涯,準備劃上句號......

面對一個不同既世界

你地會點樣去應付餘下的半年呀???

爆SEED地讀書.....HEA買佢?

其實都冇所謂,只要對自己問心無愧就得喇.....

最後呢半年,就係睇係地自己!!!!

餘下既半年.....用盡你地既方法XXXXX吧!!






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


benngkachun 於 2011-10-09 11:09 AM 發表:
唔好為做完既野後悔就得啦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉....又邊個真係做到呀~
Posted at 2011-10-09 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]