時間冇多喇........
大家都要為自己既中學生涯,準備劃上句號......
面對一個不同既世界
你地會點樣去應付餘下的半年呀???
爆SEED地讀書.....HEA買佢?
其實都冇所謂,只要對自己問心無愧就得喇.....
最後呢半年,就係睇係地自己!!!!
餘下既半年.....用盡你地既方法XXXXX吧!!