一定會!

2011 年 10 月 26 日  星期三   晴天


2011-10-26 分類: 未分類

幾日都冇打喇~~~~

MISS話我今個月係衰仔月......都有小小既.....

下個月會係點呢?

餘下冇多的日子......真係要做野嫁喇

大家識做啦....^^

去玻璃房既,唔該......真係要溫書.....

食飯既話自己開多間.....

要早D訓喇....改善返自己既生活習慣

 

今日去完電台,都聽左幾多野,真係唔明點解身為80後可以做到CEO

好勁......

聽完佢地講野都7點15分到,之後我地就坐車去左樂富,MISS就去買野,波波佢地出去睇砲話,我就去打波

今日打完好攰.....返到屋企,見到個腳下的水泡穿左,之後我剪左佢.....發現,水泡中的水泡,我入面好似又有多個咁

唔知係唔係,但係好似.....

早D訓喇






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]