一定會!

2011 年 11 月 19 日  星期六   晴天


2011-11-19 分類: 未分類

今日上體育堂.....^^

之後都冇咩野.....去左教波

隻手都未好哂.....

之後,就比人捉住左我

佢要我同佢打波.....唉

我真係咁勁咩?

隻手未好都嬴左咁多人.....

今日有5個人同我打單打,冇一個嬴到....^^

我真係幾勁.....






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


benngkachun 於 2011-11-19 10:19 PM 發表:
好幸福哦^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]