今日上體育堂.....^^
之後都冇咩野.....去左教波
隻手都未好哂.....
之後,就比人捉住左我
佢要我同佢打波.....唉
我真係咁勁咩?
隻手未好都嬴左咁多人.....
今日有5個人同我打單打,冇一個嬴到....^^
我真係幾勁.....