一定會!

2011 年 11 月 25 日  星期五   晴天


2011-11-25 分類: 未分類

返到學校,就同MISS講左訂左班3

MISS話拿完學校比個600蚊,MISS另外比500>~<

我諗住係我地幫MISS比買.....

上到去通識堂,開始講返之前D課題喇.......要溫書喇

英文堂,係到討論

ICT堂,哈哈......我冇訓教

我再望下其他人.....哈哈.....勁

PE堂,最後一堂既跳舞.....

有人好好玩,有好唔好玩

有人好開心,有人唔開心......

MISS病左....上唔到黎......

下一堂,就係最後既PE堂,最後喇.....就刻係話,考試就到喇

下一堂,要出盡我既全力,去上最後既一堂

上完PE堂,就返左去課室做我既劇本

唉....完全唔識做

之後,戲劇尾二堂喇......都係未有劇本

你今日係唔係痴左線呀?未食藥?定係食完藥之後變成咁?

唉.....之後都冇咩心機諗劇本

走左之後我就問龜屎,聽到好多意見,有好多野寫喇

之後放學就去左補課....但係都冇做過野

我就同呀LOK去左吹水.....吹左成半個鐘先返入去^^

入到去就汁野走

落到去玻璃房,就訓著左,好攰.......劇本就黎諗到痴線

訓左半個鐘到,一起身,就見到波波佢地係出面打籃球

我同呀LOK,矮仔就出左去LU......^^

等買佢地落黎就走左.....走左去食譚仔....

諗住同森哥傾一陣都唔得

MHL食譚仔,就好似折磨自己咁....^^

食完就上左去吹水

哈哈....我明白係地上次點解可以吹咁耐喇......真係好正呀

比人洗腦喇......外星人.....

 

最後一年既體育堂,最後一年既校服,最後一年既校園,最後一年..........






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]