一定會!

2013 年 7 月 12 日  星期五   晴天


2013-07-12 分類: 未分類

好耐未上過QOOZA啦

前幾日去完長洲CAMP,練到好Q攰

但都覺我係值得既

我都未試過帶住咁多個細佬去練波

係有一種不同的感覺

去到長洲,就諗返我地中四既CAMP,個時真係好開心

咩都唔洗諗,玩玩玩

開心的中四,我們的第一個CAMP

當我再次行長洲,我仲記得當時踏單車去做研究

去食糖水,去食飯,打麻雀

真係好開心

但呢次入到去既角色,唔同左

變左話事人,帶住咁多個細佬,佢地D家長又唔係到.....驚到震

但好彩都冇事

唉,搞個長洲CAMP入都唔知係練波,定係湊仔

但每一日起身,望到個日山,完全係一種全新的動力推動我,去做更好!!!!!!






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]