好耐未上過QOOZA啦
前幾日去完長洲CAMP,練到好Q攰
但都覺我係值得既
我都未試過帶住咁多個細佬去練波
係有一種不同的感覺
去到長洲,就諗返我地中四既CAMP,個時真係好開心
咩都唔洗諗,玩玩玩
開心的中四,我們的第一個CAMP
當我再次行長洲,我仲記得當時踏單車去做研究
去食糖水,去食飯,打麻雀
真係好開心
但呢次入到去既角色,唔同左
變左話事人,帶住咁多個細佬,佢地D家長又唔係到.....驚到震
但好彩都冇事
唉,搞個長洲CAMP入都唔知係練波,定係湊仔
但每一日起身,望到個日山,完全係一種全新的動力推動我,去做更好!!!!!!
|