一定會!

2014 年 4 月 16 日  星期三   晴天


2014-04-16 分類: 未分類

好耐都未同過MISS食飯啦,但係可惜,我覺得小人.....

但係都好既咁耐冇見,都有好多野傾.....

個日食飯有8個人,我,丹,LOK,歐芬,KAI欣,矮妹,矮仔,MISS YAN,本來仲有釗釗,但係佢第二日要考試黎唔到

哈哈.....我仲知道有個秘密.....估唔到好似仲未有人知咁

真係要多謝波波話比我知,....哈哈

但係,我估如果佢本人睇到既話,都知我講緊佢.....哈哈哈哈哈

開開心心就好了,對不對....

 

另外見到你都好似無咩事咁,唔知你點喇.....你都冇搵我傾

但如果真係有咩事既,你可以同我地任何一個講,都可以幫到你

其實無必要收收埋埋,但係我尊重你意見

我都唔想見到你咁辛苦,你講左出黎都會舒服D啦

不得既就搵我,我都會盡我能力

 






訪客留言 (返回 fongjonathan 的日誌)


chun_20042 於 2014-07-26 10:31 AM 發表:
開心就好=]傻仔~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]