今日訓2點幾先起身,之後就係到汁房,汁走左好多野
之後就去左教波,教一班細佬,但1個鐘得個$100,好似有d小,但係樓下,睇下下次仲教唔教,但真係好hea,hea左3個鐘
教完波就去左黃大仙打波,都係咁,今日無咩特別,係聽日幫其實球會打比賽
今日都係早d訓,聽朝仲要起身穿線,唔係無拍打比賽....