今日一起身,隻腳好攰,應該係依幾日打波,都無咩點休息過,但我鍾意依種感覺,咁先有活著既感覺....哈哈
之後要教2點係大角咀,但係我12點先起身,但因為真係太攰,我1點15分先出門口,飛的過去。
我原本係想早d起身穿拍,但係我尋晚成晚都訓唔著,好似有野係我間房咁,唔知點解有咁既感覺,因為我係咁聽到有聲,我部xbox又係咁自己開機,明明我無掂過部機。
跟著我一合埋眼想訓過陣,又好似見到有個樣咁,之後我又起左身,睇漫畫到天光,7點幾我先訓返,訓到12點幾。
我係大角咀教一個鐘,教完就去qe教,但早左到跟著就座左係到打機。夠鐘就上左去教,唉,我都唔知佢地個呀sir想點搞,班女a星期4要打比賽,但係得2個人黎練波,哈哈,次次都打天才波,你地勁
班女a無人黎都算,但我唔明點解學校禮堂得兩個場,但有30個人係到練波,=,=。。。。。玩我姐,你地又想練到野,但你地咁多人想點練??
班女仔都算好d比較聽話,但係班男仔,算,我已經放棄左佢地。。。哈哈
教教下波,有個唔知係唔係miss既人搵我,佢話有個羽毛球隊既家長搵我,叫我教完波落去搵佢。我想時諗咩事,我以為佢地對我教波既方式有問題,想同我講,我都幾驚下,因為我教咁耐波,係得我呀sir先罵過我。
原來佢地家長係想佢個女跟我練私鐘,哈哈。。。原來係多個新學生,因為佢地都算係名校到讀書,所以我都收貴小小。。。
但問題都係係BOOK場個方面姐 ,好難BOOK場。
同新學生個家長傾完之後就拿拿林走,因為要趕去教下場。6點係蒲崗村,去座VAN仔,點知前面堵車。搞到遲到,雖然唔堵我都會遲。。。。。
同埋6點依個鐘係我幫我呀SIR教,但我呀SIR佢都遲,因為佢都係其他地方教完先黎。
我6點20分先到,去到就同佢地練波。佢地都係練一個鐘,所以練完一個鐘,我呀SIR就同我去食野,唔知點解,我呀SIR今日心情好好,請埋我食飯。
食完飯我地就返返體育館,因為到我練波。。。我練完半個鐘到,就去左同一代表香港青少年出國打比賽既妹妹打波,因為成日都同佢打,所以都打到熟哂。但佢真係好勁,中2就已經同我有得打。。。
練完波我就返左屋企LU。。。
今日都係平常日子平常過。我鍾意身體咁攰既感覺,覺得自己有D抖M,哈哈。。。。
|