琴日太眼訓又肚痛wo所以好早就去左訓啦 琴日冇打日記係因為咁
今日係學校打波打得好hi不過好唔据 因為同我打果條友好廢 係咁打失 明知我果陣有dd肚痛仲要係咁打失-,-
走果陣有個中5同一個中2既人同我一齊去黃大仙坐車
車上面冇哂位得返三個有一個連位我同中5果個一齊坐中二果個同一個(生寶人)坐
中5果個問我仲想唔想再同我地一齊打波 之後我話緊係想啦 佢話想就讀好d書啦唔係up唔到就冇得同我地再打波啦
返地屋企我係到諗我做咩要係到驪時問呢 如期係驪時間不如唔好驪時間讀好d書(係唔係講得好好呢)
因為諗得好清楚所以我係咁做功課 做左四樣有d係作文唔知你地覺得我勁唔呢^^
但係我唔知聽日會唔會仲係咁勁希望我會啦 今日唔多想訓
|