今日我約左我d波友去打波
3點幾打比佢地我問佢打唔打波啊佢話好啦(答果陣好似冇呢神氣咁)唔知佢搞咩-,-
我洗完個頭就落左去啦
我約左佢一個唔知做咩有多一個黎左-,-
佢地都中五會考緊 但係我唔知佢地做咩仲可以落到黎打波真係怪啦
我唔知做咩果條友係電話到把聲會咁但係佢係打波果陣會咁開心(唔知係唔係佢啊媽係咁<碧>佢溫書呢)我諗係啦
打下打下波個天冇啦啦落毛毛雨 雖然係好小啊 但係張我地打波既心情沖走左 我地係到<小>個天 哈哈 <小>到比人地屋企<小>返
轉頭 好采果條友冇落黎姐唔係一定死緊 場雨落完之後我地又打返波但係d心情都冇哂-,-
我地得三個人係到 打悶到爆啊 之後我地咪係到(x)d唔知大家明唔明呢 玩下玩下又覺得悶啦又打返波
打左一陣我地一齊去左買野飲 之後我地就講88啦
|