BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 5
累積人氣: 6206
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


統測 呆滯 分類: 未分類

早會......好快完.

今日開始調位,,,,預左有野發生,,,,,算啦,,唔好預我.

我同細威調蠹個位囉-口-....咁叫調左位,,,好.!

我同郭傑好慘囉,,,,,無啦啦發光發亮做左電燈膽XDXD

ENG class debrate,,,,,,negative side won=]win by 0.1 point- -

2bio,,,,佢真係好煩.   production........花-,-好大陣香味,,,,我......有d想打乞痴-3-

小息,,,,還書.

2library,,,,,溫左陣中文,,,因為今日要統測/ \果d咩謬論完全唔知咩黎/ \

做sba,,,,我仲差20^^.....

lunch,,,,,,,,點解出太陽,但係會凍0.0?

eng,,,paper2.....錦鋒簽左字比ms cheng,,,如果下堂冇paper2就扣70操行分,,,笑死-v-

maths,,,,講uniform quiz,,,,差d想訓,,,我捱到:)

去到轉堂即刻昏迷,,,,,如果訓一訓個轉堂已經好精神,,,,

phy,,,,佢講x-ray,,,,佢走音..好好笑.

佢明明話production,但係佢係黑板寫product- -

統測.......原來係09年past paper...

死喇,我覺得好難,,,,哥哥好勁,,,拎到5番黎=]

明粦話唔好低過julio.....佢早左40分鐘完成-口-佢做maths past paper-口-...

走人,,,,wif 貓貓,julie,大頭b,明少,,,

番屋企繼續sba/ \

只想可跟你同住天幕里
流浪太虛 別了地球 留下壯舉
只得你我莫問誰和誰  只需一寸赤地團聚
星海 隨便去寄居  足印 熔在隕石里

 



2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


SBA/ \ 呆滯 分類: 未分類

琴晚一路沖涼一路訓較- -

今朝知醒呀,,,仲叫醒埋哥TIM- -不過佢同我講話- -佢原來番12點半-口-

其實係因為佢病左要食藥,,,,驚唔知醒番學所以早D叫醒佢:)

班主任堂我玩WORD PUZZLE好興奮- -我太耐冇玩- -

chem quiz / \唔夠時間,,,死緊啦-3-

2中文,,,,,講<<孔乙己>>我訓左10分鐘彈起身,,,,,45篇sba 16/12交......

我做左16篇咋/ \我今晚一定要死掂果9篇新聞,,,或者聽日=]

我相信一定做得切!

小息.....搞eng class debrate d野,,,,比julie張凳界到隻手指,,,,,好痛/ \...e+都痛T^T

2eng class debrate,,,,,,唉/ \竟然錄影-口-

lunch wif haidee,穎穎,生生,丹丹.

我唔明點解我咁有禮貌hi人,,,果個人竟然同我講bye仲要走都走唔切囉,,,,搞到我好似有病咁- -

劉志華. \ / .     我以後都唔會再hi你0 0

郭條問我點解同生生咁熟,,,仲讚佢踢勁,,,,笑了-v-

2bio,,,,煩到喊- -

maths,,,,講uniform quiz.

放學,,,佢地addm做past paper,,,,我諗住周圍行睇下邊個有影印卡做sba- -點知撞到明粦- -

佢問做乜行黎行去- -又串我...

''你地交唔交係你地既事,關我咩事姐''

好...你放心,,我一定交到!

影印封面,,,,搵報紙....!

加油.


And i will always love you


其實你好假- -其實我唔好呃,,,,不過你中意就隨便你,,,反正我唔會上當.



2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


12月喇/ \ 呆滯 分類: 未分類

12月喇,,,生性啦,,,唔係仲以為好多時間呀嘛...死到臨頭仲未知,,,,我正係希望到時你地完到show已經心滿意足.

(^ to somebody)

12月喇/ \(for me)...

要加油,,,

我琴旳明明好早訓,,,但係我今朝眼訓到竟然係眼都張唔開- -

早會,,,,,好悶,,,0 0想訓-3-

library,,,,maths past paper,,,,,

勁搞笑,,,,因為今日學校有新加坡黎既choir交流生.....第一堂係hall唱歌,,

好搞笑,,,d歌聲勁得人驚,,,,爆高音xd,,,

ole: 頂,,,喊驚咩...

笑死左-v-

2maths,,,,-口-又話講一陣書就講uniform quiz,,,,結果一講講晒2堂- -...成日拖-3-

小息,,,,,,哈哈,,,,ming比我改左個新花名,,叫:''他媽歌詞''xd.....因為佢係普通話學會會長,,,佢今日小息叫人交歌詞...

xd,,個名就係咁黎xd

2chem,,,,,sh*t,份quiz...死得人.     plastic

lunch,,,,媽媽送飯:p    中文oral,,,失敗左-3-

中文,,,,,聆聽- -最後5分鐘昏迷,,,,昏迷左個轉堂,,,,,wanwan黎到細威叫醒我,,,,突然好精神^^

phy,,,,EM wave.  講左唔啦家既野- -

eng oral.

放學,,,冇補課呀=D....我做SBA同埋maths:)

番屋企- -,,,,,,咁凍既-口-

Wherever you go    Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you