| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
統測  |
分類: 未分類 |
早會......好快完.
今日開始調位,,,,預左有野發生,,,,,算啦,,唔好預我.
我同細威調蠹個位囉-口-....咁叫調左位,,,好.!
我同郭傑好慘囉,,,,,無啦啦發光發亮做左電燈膽XDXD
ENG class debrate,,,,,,negative side won=]win by 0.1 point- -
2bio,,,,佢真係好煩. production........花-,-好大陣香味,,,,我......有d想打乞痴-3-
小息,,,,還書.
2library,,,,,溫左陣中文,,,因為今日要統測/ \果d咩謬論完全唔知咩黎/ \
做sba,,,,我仲差20^^.....
lunch,,,,,,,,點解出太陽,但係會凍0.0?
eng,,,paper2.....錦鋒簽左字比ms cheng,,,如果下堂冇paper2就扣70操行分,,,笑死-v-
maths,,,,講uniform quiz,,,,差d想訓,,,我捱到:)
去到轉堂即刻昏迷,,,,,如果訓一訓個轉堂已經好精神,,,,
phy,,,,佢講x-ray,,,,佢走音..好好笑.
佢明明話production,但係佢係黑板寫product- -
統測.......原來係09年past paper...
死喇,我覺得好難,,,,哥哥好勁,,,拎到5番黎=]
明粦話唔好低過julio.....佢早左40分鐘完成-口-佢做maths past paper-口-...
走人,,,,wif 貓貓,julie,大頭b,明少,,,
番屋企繼續sba/ \
只想可跟你同住天幕里
流浪太虛 別了地球 留下壯舉
只得你我莫問誰和誰 只需一寸赤地團聚
星海 隨便去寄居 足印 熔在隕石里
|
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
SBA/ \  |
分類: 未分類 |
琴晚一路沖涼一路訓較- -
今朝知醒呀,,,仲叫醒埋哥TIM- -不過佢同我講話- -佢原來番12點半-口-
其實係因為佢病左要食藥,,,,驚唔知醒番學所以早D叫醒佢:)
班主任堂我玩WORD PUZZLE好興奮- -我太耐冇玩- -
chem quiz / \唔夠時間,,,死緊啦-3-
2中文,,,,,講<<孔乙己>>我訓左10分鐘彈起身,,,,,45篇sba 16/12交......
我做左16篇咋/ \我今晚一定要死掂果9篇新聞,,,或者聽日=]
我相信一定做得切!
小息.....搞eng class debrate d野,,,,比julie張凳界到隻手指,,,,,好痛/ \...e+都痛T^T
2eng class debrate,,,,,,唉/ \竟然錄影-口-
lunch wif haidee,穎穎,生生,丹丹.
我唔明點解我咁有禮貌hi人,,,果個人竟然同我講bye仲要走都走唔切囉,,,,搞到我好似有病咁- -
劉志華. \ / . 我以後都唔會再hi你0 0
郭條問我點解同生生咁熟,,,仲讚佢踢勁,,,,笑了-v-
2bio,,,,煩到喊- -
maths,,,,講uniform quiz.
放學,,,佢地addm做past paper,,,,我諗住周圍行睇下邊個有影印卡做sba- -點知撞到明粦- -
佢問做乜行黎行去- -又串我...
''你地交唔交係你地既事,關我咩事姐''
好...你放心,,我一定交到!
影印封面,,,,搵報紙....!
加油.
And i will always love you
其實你好假- -其實我唔好呃,,,,不過你中意就隨便你,,,反正我唔會上當. |
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
12月喇/ \  |
分類: 未分類 |
|
12月喇,,,生性啦,,,唔係仲以為好多時間呀嘛...死到臨頭仲未知,,,,我正係希望到時你地完到show已經心滿意足.
(^ to somebody)
12月喇/ \(for me)...
要加油,,,
我琴旳明明好早訓,,,但係我今朝眼訓到竟然係眼都張唔開- -
早會,,,,,好悶,,,0 0想訓-3-
library,,,,maths past paper,,,,,
勁搞笑,,,,因為今日學校有新加坡黎既choir交流生.....第一堂係hall唱歌,,
好搞笑,,,d歌聲勁得人驚,,,,爆高音xd,,,
ole: 頂,,,喊驚咩...
笑死左-v-
2maths,,,,-口-又話講一陣書就講uniform quiz,,,,結果一講講晒2堂- -...成日拖-3-
小息,,,,,,哈哈,,,,ming比我改左個新花名,,叫:''他媽歌詞''xd.....因為佢係普通話學會會長,,,佢今日小息叫人交歌詞...
xd,,個名就係咁黎xd
2chem,,,,,sh*t,份quiz...死得人. plastic
lunch,,,,媽媽送飯:p 中文oral,,,失敗左-3-
中文,,,,,聆聽- -最後5分鐘昏迷,,,,昏迷左個轉堂,,,,,wanwan黎到細威叫醒我,,,,突然好精神^^
phy,,,,EM wave. 講左唔啦家既野- -
eng oral.
放學,,,冇補課呀=D....我做SBA同埋maths:)
番屋企- -,,,,,,咁凍既-口-
Wherever you go Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 259 | »
|