BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 9
累積人氣: 6190
2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


..... 愉快 分類: 未分類

功課-口-

同媽媽去百佳- -.....

好多野拎,,,,,媽媽唔信我自己一個人玩飛行棋...好彩果日哥見到幫我平反XP

可唔可以比多幾日我...我唔夠時間用呀/ \

哥哥中意KERORO?.....?


善良人埋藏著最壞的心眼    所以別少看任何一個人  因為你不是任何人

今時今日 我已不介意人騙我 暪我

親愛的在內心深處的駝鳥終於回來

我從沒透露不開心的真正原因    其實不想你們知

也許沈默是金   那些裝弄的虛偽的沒有禮貌的自以為是的

我不理了   管你們想甚麼

我不習慣''痴''  獨家村很好  也不習慣後備

我希望你不知我在說甚麼

再見

無言的親親親 侵襲我心
仍寧愿親口講你累得很
如除我以外在你心
還多出一個人 你瞞住我
我亦 瞞住我 太合襯



2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


功課-口- 不安 分類: 未分類

If love can move a mountain
Someday we'll know
Why the sky is blue
Someday we'll know
Why I was meant for you


實在係太攰......我而家好唔鍾意放假/ \....爆多功課囉...!

我記得星期五.....2phy-口-wave

原本maths變bio-,-.......果個人-口-

我記得有一堂....冇幾耐之前...佢畫錯左pancreas係胃上面-口-....

其實應該係small intestine上面-.-,,,,,,我地問佢係咪畫錯左,,,,條友竟然唔肯認囉-口-....仲話''比本書我睇下''咁...- -

之後唔記得邊個好大聲咁話''上年你教我地係small intestine上面,,,而家又唔係,,,即係想點先?"

笑晒....佢死死氣咁改番xd....真係令人擔心-3-咁既人點教書架,,,唔怪得佢唔肯透露佢邊間大學出黎啦XD

小息- -等包還番塊拍比我- -點知,,,,,,

PE堂打羽毛球-.-,,,,羽毛波變左我額娘-3-         一邊打波一邊唱歌....有益身心:)

完左之後番changing room經過籃球場行過平台下面.....我唱電燈膽- -....[高登改詞果首xp]

唱到''能迴避嗎?我故意sell那電....."平台跌左個罐落黎.....笑到死左...XDXD....

lunch @ LG2  以為有ENG oral....點知ms cheng冇番-3-....

中文,,,,-口-作文/ \

2chem ,,,fossil fuels.

bio補課...派quiz...我19分呀:D=] 果張野-3-

番屋企....

等我數下有幾多功課.....

中文:1個綜合建議書  2樓梯與升降機  3丁一山歸納   篇篇都800以上-口-

ENG: tenses ex.       paper1 reading practise paper2

maths:   4份ce past paper  2份mc 2份conventional

phy: past paper

chem: 200MC-口-

bio: assignment+quiz/ \

sh*t!

今日朝早做04mc past paper....仲有一份conventional/ \....

努力吧...

青衝們,BBS們,,,test加油!!!!

一起努力!!!

 

^我f.3果陣畫架:)



2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


sba-口- 愉快 分類: 未分類

能回避嗎我怕了當那電燈膽
盯著你們來來回委曲中受難
一個我被撇低卻又很不慣
要走的一剎又折返

琴日:

大頭B生日快樂=D!

好難過時間既一日/ \

班主任堂,,,,,我發現係冇人會聽pa system XD

做maths佢都唔知xp

2phy,,,,,,lab- -好眼訓,,,,,就快死.串串串串.......串飽佢啦你.

maths.....ce ex.- -抄果份- -    我決定會自己做一次:)

小息訓唔著...因為細威佢地嚇我有可能講晒2堂sba- -我蠢左- -竟然信..

2eng,,,,sba,,,,真係比阿恆講中左,,,真係去到26 27....=]

lunch @ LG1......中文Oral practise....明粦問我幾多歲- -仲睇伊索寓言-3-有咩問題喎....圖文並茂=]

我覺得幾好=D

中文......講統測...31分=]

chem,,,,新notes.fossil fuels.

bio......我想死,,,,佢up乜/ \

放學....poon sir 難得放過我地唔駛補課....

我做埋個建議書....番屋企lu.....好攰....準備sba!

無論你還是我  曾做對還是錯
有了今天基礎  向光輝處前往


今日.......................

早會...溫bio..

bio.quiz...sh*t- -冇寫咩positive negative- -

eng sba.....未到我:)

maths.......又係果份野,,,06past paper...佢話聽日出個名單邊d人星期六唔駛番去- -

唉...佢lunch已經同我講一定要番去喇/ \

因為今日係ESD(english speaking day)....上次又冇拎簽名- -比ms cheng話/ \..所以小息就落去拎簽名- -....

哇....落到cover playground全部都係人頭,,,逼到-口-....我望住呢個畫面-O-左幾秒....蛋散無啦啦同我講:come here!*2-口-

我嚇姪左囉-.-

果個out of tune既ms.Li- -....hea到佢-口-...係咁睇鍾...仲有係比張guideline任你up跟住簽名-口-....聽都唔聽..- -

仲hea過one-minute response-3-

2中文,,,綜合.....bush一訓較就用螢光筆游佢手指甲...哈....成個人彈起身xp

lunch wif 5丁友...m記-口-多人到喊....原來係買一送一...明少話想食- -

佢食左3個包囉咩事- -....

eng,,,,sba!最後一個我講....仲有4個未講...

2library....做番之前抄果d maths...

週會.....我有一刻係想喊..

唉..

前路茫茫......

我吻著你同步呼吸這一口氣
那怕是雲層上最薄的空氣
只知不親你必會冰凍至死
我閉著氣期望鎖起快樂滋味
絕了呼吸也未得到你

一起 幾秒鐘可見到自己