能回避嗎我怕了當那電燈膽
盯著你們來來回委曲中受難
一個我被撇低卻又很不慣
要走的一剎又折返
琴日:
大頭B生日快樂=D!
好難過時間既一日/ \
班主任堂,,,,,我發現係冇人會聽pa system XD
做maths佢都唔知xp
2phy,,,,,,lab- -好眼訓,,,,,就快死.串串串串.......串飽佢啦你.
maths.....ce ex.- -抄果份- - 我決定會自己做一次:)
小息訓唔著...因為細威佢地嚇我有可能講晒2堂sba- -我蠢左- -竟然信..
2eng,,,,sba,,,,真係比阿恆講中左,,,真係去到26 27....=]
lunch @ LG1......中文Oral practise....明粦問我幾多歲- -仲睇伊索寓言-3-有咩問題喎....圖文並茂=]
我覺得幾好=D
中文......講統測...31分=]
chem,,,,新notes.fossil fuels.
bio......我想死,,,,佢up乜/ \
放學....poon sir 難得放過我地唔駛補課....
我做埋個建議書....番屋企lu.....好攰....準備sba!
無論你還是我 曾做對還是錯
有了今天基礎 向光輝處前往
今日.......................
早會...溫bio..
bio.quiz...sh*t- -冇寫咩positive negative- -
eng sba.....未到我:)
maths.......又係果份野,,,06past paper...佢話聽日出個名單邊d人星期六唔駛番去- -
唉...佢lunch已經同我講一定要番去喇/ \
因為今日係ESD(english speaking day)....上次又冇拎簽名- -比ms cheng話/ \..所以小息就落去拎簽名- -....
哇....落到cover playground全部都係人頭,,,逼到-口-....我望住呢個畫面-O-左幾秒....蛋散無啦啦同我講:come here!*2-口-
我嚇姪左囉-.-
果個out of tune既ms.Li- -....hea到佢-口-...係咁睇鍾...仲有係比張guideline任你up跟住簽名-口-....聽都唔聽..- -
仲hea過one-minute response-3-
2中文,,,綜合.....bush一訓較就用螢光筆游佢手指甲...哈....成個人彈起身xp
lunch wif 5丁友...m記-口-多人到喊....原來係買一送一...明少話想食- -
佢食左3個包囉咩事- -....
eng,,,,sba!最後一個我講....仲有4個未講...
2library....做番之前抄果d maths...
週會.....我有一刻係想喊..
唉..
前路茫茫......
我吻著你同步呼吸這一口氣
那怕是雲層上最薄的空氣
只知不親你必會冰凍至死
我閉著氣期望鎖起快樂滋味
絕了呼吸也未得到你
一起 幾秒鐘可見到自己
|