| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 18 日 星期五  |
禁膠!  |
分類: 未分類 |
我昨晚決定禁膠!.....我相信我今天做得到=]
忘記給媽媽簽回條- -記一次....katis很忙,,,,皆因細威沒上學- -.....病了吧,,,-,-
很多人病,,,,1A有很很很很多人早退,,,又冇上學0 0,,,,,你咪話唔驚,,,最怕停課/ \
library,,,,溫maths=]明天要補課做past paper,,,,,,,要高番d!
maths,,,circle coordinate.
小息,.................
2chem ,,,,so2,so4 2-..........................-口-唉./ \
lunch wif haidee 丹丹生生........................唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
中文,,,,比來也比去.............
phy,,,,,笑了,,,,我成功了!!!yoyo~感覺良好=] 不過膠了-v- 很有成功感,,,,
wanwan一句''做人唔好戇豆豆''笑爆全班=]
eng oral ,,ms heidi很火0,,,0 would u get married?
放學,,,,,,red hse agm............hea,,,做功課,,,做了不多-口-
回家
我哭了.
嚇壞爸媽-.-
我不喜有人管著我.我是我,我不喜要作出多多解釋.想想想其實與你無關.我更不喜有人使出離間.
不如你算啦.
kamfung說今天有d悶,,,証明我禁膠成功了=].....
但係佢叫我唔好禁- -係''咁''膠唔係''禁''膠/ \
無無聊聊轉去兒童台-口-....hello kitty

我笑左囉-口-
|
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
是我錯.  |
分類: 未分類 |
今日又遲出門口-口-上到5樓0808- -......呀,,番學校行天橋果陣見到有個人踢腳360度轉圈之後用手拍番隻腳咁由天橋頭踢到天橋尾-口-
周圍D小朋友嚇親- -我O左.
交班會$10 - -.
2phy,,,,,好有滿足感,,,我好多謝高達=]
/\
mc/_\T
maths,,,,,,,circle coordinate
2pe-口-我好多胃氣/ \.....跑到勁xT^T 又要睇醫生,,,,我厭喇- -個醫生都以為我傻架/ \
中文,,,,,明粦又罵喇....佢話4b有人交作文作左2000字,,,,勁過我地今年同上年....爆慚愧 - -
2chem,,,,死啦,,,越聽越唔明/ \.....so2好複雜.....大獲喇T^T....我想死啦....
放學,,,GREEN HSE AGM!!!!!!!!
恭喜晒,,,,,唔係講笑,,真係好勁,,,,,好多同意呀:) 點票原來係可以咁好玩架XDXDXDXDDDDDDDD....@@
完左番課室,,,,寫志明張生日卡,,,,,諗左好耐..-,-做左中文=]走人..
我經過OK店,,,,死啦,,,無名好得意呀.....果倨店員話好易中''冇~我抽中左5隻咋嘛''.....笑了-V-
我錯了,,,,,,,唉/ \後悔也來不及. |
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
風.....!?  |
分類: 未分類 |
今朝番學又見番小學生跑天橋....呀,聽日要跑pfas- -
哇,琴日打風,,今日個早會冇風....落左4秒雨-v-
好焗,,,,,盲+勵好盲- -,,,,佢問我前面果個係邊個-口-,,,我企後左少少姐-.-
ms sin竟然走黎追功課-口-,,,,,小維fake我,,,又話份assignment今個星期交,,,,搞到我星期一做左冇交到/ \..
唔緊要,,小息交番=]
早會overall,,,,,呀,仲有xp條鎖匙大過門,,,仲有,,,點解條橋抄沖天救兵既- -?
bio,,,,,,-口-
eng,paper1,complete exam set2....
maths,,做數- -,,,,又笑左-v-
小息,,,,,搞緊bio d past paper,,,,- -無啦啦比貓貓大頭b捉落去影相-口-..
我坐近門口,,,,貓貓第一個問我,,,[講真,,,,堅唔想去-,-],,,,lingling同明少都唔想去既0.0
不過算啦,,,我地唔去...貓大頭b又難做/ \.....影完閃左繼續bio/ \
2中文,,,,齊桓晉文之事章,,,,,乜我問問題好好笑咩-3-!?
巨爵=big bird?...XD
lunch................................-,-又係落左幾秒雨,,,好得意囉. -經過ok店,,,發現一個秘密xp
eng,,,,set2繼續
2library,,,,剪相:) for 志明birthday=],,,,,做chem[接近0-口-],,,,做/溫maths...
週會,,,,年年果d..沈蕙好勁勁呀>v<.....鄧sir生日快樂!
我好鍾意正義哥d糖果,,,,,,捧捧糖=p.....我,,,,笑左xd |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 259 | »
|