BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 0
累積人氣: 6212
2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


禁膠! 愉快 分類: 未分類

我昨晚決定禁膠!.....我相信我今天做得到=]

忘記給媽媽簽回條- -記一次....katis很忙,,,,皆因細威沒上學- -.....病了吧,,,-,-

很多人病,,,,1A有很很很很多人早退,,,又冇上學0 0,,,,,你咪話唔驚,,,最怕停課/ \

library,,,,溫maths=]明天要補課做past paper,,,,,,,要高番d!

maths,,,circle coordinate.

小息,.................

2chem ,,,,so2,so4 2-..........................-口-唉./ \

lunch wif haidee 丹丹生生........................唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

中文,,,,比來也比去.............

phy,,,,,笑了,,,,我成功了!!!yoyo~感覺良好=]   不過膠了-v-    很有成功感,,,,

wanwan一句''做人唔好戇豆豆''笑爆全班=]

eng oral   ,,ms heidi很火0,,,0   would u get married?

放學,,,,,,red hse agm............hea,,,做功課,,,做了不多-口-

回家

我哭了.

嚇壞爸媽-.-


我不喜有人管著我.我是我,我不喜要作出多多解釋.想想想其實與你無關.我更不喜有人使出離間.

不如你算啦.


kamfung說今天有d悶,,,証明我禁膠成功了=].....

但係佢叫我唔好禁- -係''咁''膠唔係''禁''膠/ \


無無聊聊轉去兒童台-口-....hello kitty

   

我笑左囉-口-



2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


是我錯. 鬱悶 分類: 未分類

今日又遲出門口-口-上到5樓0808- -......呀,,番學校行天橋果陣見到有個人踢腳360度轉圈之後用手拍番隻腳咁由天橋頭踢到天橋尾-口-

周圍D小朋友嚇親- -我O左.

交班會$10 - -.

2phy,,,,,好有滿足感,,,我好多謝高達=]
       /\
mc/_\T

maths,,,,,,,circle coordinate

2pe-口-我好多胃氣/ \.....跑到勁xT^T  又要睇醫生,,,,我厭喇- -個醫生都以為我傻架/ \

中文,,,,,明粦又罵喇....佢話4b有人交作文作左2000字,,,,勁過我地今年同上年....爆慚愧 - -

2chem,,,,死啦,,,越聽越唔明/ \.....so2好複雜.....大獲喇T^T....我想死啦....

放學,,,GREEN HSE AGM!!!!!!!!

恭喜晒,,,,,唔係講笑,,真係好勁,,,,,好多同意呀:) 點票原來係可以咁好玩架XDXDXDXDDDDDDDD....@@

完左番課室,,,,寫志明張生日卡,,,,,諗左好耐..-,-做左中文=]走人..

我經過OK店,,,,死啦,,,無名好得意呀.....果倨店員話好易中''冇~我抽中左5隻咋嘛''.....笑了-V-


我錯了,,,,,,,唉/ \後悔也來不及.



2009 年 9 月 16 日  星期三   陰天


風.....!? 呆滯 分類: 未分類

今朝番學又見番小學生跑天橋....呀,聽日要跑pfas- -


哇,琴日打風,,今日個早會冇風....落左4秒雨-v-

好焗,,,,,盲+勵好盲- -,,,,佢問我前面果個係邊個-口-,,,我企後左少少姐-.-

ms sin竟然走黎追功課-口-,,,,,小維fake我,,,又話份assignment今個星期交,,,,搞到我星期一做左冇交到/ \..

唔緊要,,小息交番=]

早會overall,,,,,呀,仲有xp條鎖匙大過門,,,仲有,,,點解條橋抄沖天救兵既- -?

bio,,,,,,-口-

eng,paper1,complete exam set2....

maths,,做數- -,,,,又笑左-v-

小息,,,,,搞緊bio d past paper,,,,- -無啦啦比貓貓大頭b捉落去影相-口-..

我坐近門口,,,,貓貓第一個問我,,,[講真,,,,堅唔想去-,-],,,,lingling同明少都唔想去既0.0

不過算啦,,,我地唔去...貓大頭b又難做/ \.....影完閃左繼續bio/ \

2中文,,,,齊桓晉文之事章,,,,,乜我問問題好好笑咩-3-!?

巨爵=big bird?...XD

lunch................................-,-又係落左幾秒雨,,,好得意囉.     -經過ok店,,,發現一個秘密xp

eng,,,,set2繼續

2library,,,,剪相:) for 志明birthday=],,,,,做chem[接近0-口-],,,,做/溫maths...

週會,,,,年年果d..沈蕙好勁勁呀>v<.....鄧sir生日快樂!


我好鍾意正義哥d糖果,,,,,,捧捧糖=p.....我,,,,笑左xd