BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 4
累積人氣: 6195
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


甚麼?! 愉快 分類: 未分類

有時候 有時候  我會相信一切有盡頭
相聚離開 都有時候  沒有甚麼會永垂不朽

可是我 有時候  寧願選擇留戀不放手
等到風景都看透  也許你會陪我 看細水長流

說了放又不放 你到底要怎樣?

連自已也不知...

恥笑ing

我究竟想點先?可唔可以一次過dum低你.?


 我不知為何這樣想做中文,,,,即使我要夜睡,,我也要做中文!!!!!

膠JOE生日快樂=]

今天第一天上課日,,,,,原本是AMATHS...

MS MAN話要到library,,,,,好-,-要點名的,,所以我去不了amaths課..

第一次上課到library做自己野=],,,,,原來都幾正-3-

不過2nd-3rd maths- -poon sir馬上找我- -佢係都要我上amaths堂....

仲話要比本野我做,,,要我maths考個AAAAAA^^AA超能膠就有.- -

都好既,,,真係唔懶得呀/ \!

小息,,,,,很大蠟燭味,,,,,今天膠JOE生日,,,,一班佢朋友幫佢慶祝..

今日番學見到TAOTAO拎住個袋都有D怪架喇,,,我真係估唔到原來係一個生日蛋糕,,,,應該自己整架=]....

一班人一齊唱生日歌,,,,好開心:D

2堂CHEM,,,,過得很快很開心..=]

放學,,,,回家..........做中文!!!!!!!!


唉,,,,點算...你叫我比心機讀書,,,呢個我一定會,,,,但係其實係想有個人番黎搞社....

我都知今年搵人好辛苦,,,,但係,,呢d我仲未決定,,不敢答應任何人任何事情.

bbs?社?

不要問我...番到黎先算.



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


開學喇=] 開心 分類: 未分類

我剪左個平陰頭/ \......救我!   但有人說這髮型不錯T^T....


日子實在是過得太快了,,,,,我好像沒有放過假似的-,-沒有放鬆過.

今天很害怕醒不了,,,很早上床,但睡一下醒一下,大概是哥哥搖搖椅的聲音吧.

十分緊張的樣子....~.~


-3-我不要,,,,,5E不在5樓

我突然不喜每天上5樓上課.記得F.1時上SCI課,,,,,我曾經很渴望到F.5...

但今天,,,我不捨得......

我上到5樓時,,,感覺好像剛入TYT沒多久,我就像一個F.1/ \......那個圍牆依然很高,,,即使我踮起腳,,,,,才勉強看見籃球場@@

我變得矮了-3-

很快我就要離開,,,,,,,真是捨不得!


今天很好的,,,,,MS MAN依然沒有變-.-唉.

處理班務.....我無話可說....但有一樣東西很可怕-口-我竟然看那些回條- -

明少還用螢光筆highlight- -......我,,,,竟然陪他din- -..

這段時間好難捱的....=]不過都好開心,,,同同學吹下水都幾好=]

沒多久,,,,要拍學生照,,,,,很好笑XD..

果個人叫我D頭髮唔好遮到眉,,,- -我就好似<<古靈精探B>>果個高材生咁撥左一下頭髮....當然我動作細D同埋機械左一Dxpxp

果個人定左一下格,,,,我係咁忍笑....!!!!!!!

番上課室派file果d野啦,,,,勁多- -

小息,,,,落4樓廁所- -5樓冇廁所- -,,,,,,同識果d人又吹下水咁...

ms man話1030回課室,,,,所以我1029回到了..xp

上hall開學典禮,,,,頒獎-口-''

冷氣很冷/ \

又處理班務=]不過係選班長&班會-口-.....

班長就話姐,,,,班會都咁快選- -

我係上年文書,,,,所以係咁係黑板寫野......-,,,,,,,-

有人話我寫字靚但係有人話我打字靚-,-好好笑呀- -個個打字都係咁架啦- -....所以我又繼任做文書啦:D:D:D:D

至於班長,,,,,XD男女班長已經比我地特登推比一對班上的戀人做=].....

以後5B更熱鬧了=]

放學,,,,,番屋企,,,,,,,,,......................



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


MCDULL:P 愉快 分類: 未分類

我中意呢個=]

XD