| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 2 日 星期三  |
甚麼?!  |
分類: 未分類 |
有時候 有時候 我會相信一切有盡頭
相聚離開 都有時候 沒有甚麼會永垂不朽
可是我 有時候 寧願選擇留戀不放手
等到風景都看透 也許你會陪我 看細水長流
說了放又不放 你到底要怎樣?
連自已也不知...
恥笑ing
我究竟想點先?可唔可以一次過dum低你.?
我不知為何這樣想做中文,,,,即使我要夜睡,,我也要做中文!!!!!
膠JOE生日快樂=]
今天第一天上課日,,,,,原本是AMATHS...
MS MAN話要到library,,,,,好-,-要點名的,,所以我去不了amaths課..
第一次上課到library做自己野=],,,,,原來都幾正-3-
不過2nd-3rd maths- -poon sir馬上找我- -佢係都要我上amaths堂....
仲話要比本野我做,,,要我maths考個AAAAAA^^AA超能膠就有.- -
都好既,,,真係唔懶得呀/ \!
小息,,,,,很大蠟燭味,,,,,今天膠JOE生日,,,,一班佢朋友幫佢慶祝..
今日番學見到TAOTAO拎住個袋都有D怪架喇,,,我真係估唔到原來係一個生日蛋糕,,,,應該自己整架=]....
一班人一齊唱生日歌,,,,好開心:D
2堂CHEM,,,,過得很快很開心..=]
放學,,,,回家..........做中文!!!!!!!!
唉,,,,點算...你叫我比心機讀書,,,呢個我一定會,,,,但係其實係想有個人番黎搞社....
我都知今年搵人好辛苦,,,,但係,,呢d我仲未決定,,不敢答應任何人任何事情.
bbs?社?
不要問我...番到黎先算.
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
開學喇=]  |
分類: 未分類 |
我剪左個平陰頭/ \......救我! 但有人說這髮型不錯T^T....
日子實在是過得太快了,,,,,我好像沒有放過假似的-,-沒有放鬆過.
今天很害怕醒不了,,,很早上床,但睡一下醒一下,大概是哥哥搖搖椅的聲音吧.
十分緊張的樣子....~.~
-3-我不要,,,,,5E不在5樓
我突然不喜每天上5樓上課.記得F.1時上SCI課,,,,,我曾經很渴望到F.5...
但今天,,,我不捨得......
我上到5樓時,,,感覺好像剛入TYT沒多久,我就像一個F.1/ \......那個圍牆依然很高,,,即使我踮起腳,,,,,才勉強看見籃球場@@
我變得矮了-3-
很快我就要離開,,,,,,,真是捨不得!
今天很好的,,,,,MS MAN依然沒有變-.-唉.
處理班務.....我無話可說....但有一樣東西很可怕-口-我竟然看那些回條- -
明少還用螢光筆highlight- -......我,,,,竟然陪他din- -..
這段時間好難捱的....=]不過都好開心,,,同同學吹下水都幾好=]
沒多久,,,,要拍學生照,,,,,很好笑XD..
果個人叫我D頭髮唔好遮到眉,,,- -我就好似<<古靈精探B>>果個高材生咁撥左一下頭髮....當然我動作細D同埋機械左一Dxpxp
果個人定左一下格,,,,我係咁忍笑....!!!!!!!
番上課室派file果d野啦,,,,勁多- -
小息,,,,落4樓廁所- -5樓冇廁所- -,,,,,,同識果d人又吹下水咁...
ms man話1030回課室,,,,所以我1029回到了..xp
上hall開學典禮,,,,頒獎-口-''
冷氣很冷/ \
又處理班務=]不過係選班長&班會-口-.....
班長就話姐,,,,班會都咁快選- -
我係上年文書,,,,所以係咁係黑板寫野......-,,,,,,,-
有人話我寫字靚 但係有人話我打字靚-,-好好笑呀- -個個打字都係咁架啦- -....所以我又繼任做文書啦:D:D:D:D
至於班長,,,,,XD男女班長已經比我地特登推比一對班上的戀人做=].....
以後5B更熱鬧了=]
放學,,,,,番屋企,,,,,,,,,...................... |
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
MCDULL:P  |
分類: 未分類 |
我中意呢個=]

XD |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 259 | »
|