唔知做乜,,,,冇MOOD打0 0
14日
我唔記得呢日做左D咩-口-
15日
烈火3大結局呀,,,,,真係好期待呢晚,,,,嗯=]
開頭以為阿成會死,,,,,,好彩最後冇死度姐,,,,,=]
我真係覺得阿成係套劇度實在係太慘啦....比番個好結局囮r嘛:P
睇到果一幕,,,,我真係喊左......./ 好感人呀><
16日
睇TV,,,,好中意法拉=]
今日....
番左學校做數,,,SH*T一個REV.EX做左2個鍾,唉.
番屋企溫CHEM.
補考就到喇......PK,唔記得時間,,macrolai又唔見左張野/
聽日番學校問下啦......呀,聽日新一屆bbs o'daycamp,,,,,原本唔番喇,,,
不過又要問時間,,,,,睇下撞唔撞到佢地啦...聽丹丹講話係hall- -
真係唔想咁熱爬上4樓呀- - 睇下到時點先啦- -
8.8台灣水災,,,,祝您們早日重建家園...加油=]!
|