琴晚一早訓左較,,,,,今日上BIO依然好攰好眼訓/ \
完左拎NOTES,PP,,,,,跟住落cover playground 拎eng 07ce pratice paper...
好輕:D
番到屋企-3-........
哈.
我已經set好左每日既溫書時間表=]
希望我可以成功啦
好耐未試過咁攰喇....
唔係maths就amaths..../ \
係咁做數...
好耐都未詆過咁攰,,,,好耐都未試過連電視都唔睇走去沖涼喇:D
沖完涼仲有D時間溫BIO tim=]
聽日又quiz喇T^T
唉.
就快死,就快痴線- -
d circle真係好煩呀!!!!!!!!!!
頭都暈喇.
又攰..
今日amaths補左4個幾鍾/ \..
我仲記得我左手拎住f4紙,右手揸住枝筆,塊面貼住本書訓著左- -
我聽到志明笑跟住毃左我個頭一下之後就彈醒左xd
.........
買notesbook.今晚幾點訓?
我仲有45題數未做-口-