別離沒有對錯要走也解釋不多
現代說永遠已經很傻
隨著那一宵去火花已稍逝
不可能付出一生那麼多
情盡時就要放過我怎會想穿心窩
若是厭棄了再不蹉跎
如共你分開應有機會再愛一個
不可能付出一生空虛過
你我情如路半經過
深知道再愛痛苦必多
願你可輕輕鬆鬆放低我
剩了些開心的追憶送走我
皆因了解之後認清楚
離別時笑笑明晨剩我一個
瀟洒裡也會記起當初
若你的心中孤單再找我
若你的心窩中空虛再找我
不必痛苦當憶起我
睇溏心2聽到=]
今朝番bio,,,,,竟然比我遇見他,,,,,-3- 4年了..
我走都走唔切.....我知你已經認出我喇...如果唔係你唔會低頭讓我.
忐忑不安/ v \
bio quiz,,,,shit! 算吧啦.
阿恆好叻叻呀,,,,,,佢用左一個唔駛用瀘光片都睇到今日既日偏食:D.....
我仲影低左tim=] @10:00am

之後方霆真係帶左塊瀘光眼鏡番黎,,,,哇,,好開心呀,,,,,真係好靚架..
佢講到好悶-3-.......就快訓著,,,,果5分鐘好似半個鍾咁-,-
好難得先放我地走xp,,,, 之後去m記,我約左薑買書呀,,,,另外又幫佢約左bush幫佢買書:D
跟住番屋企lu,,,
好眼訓囉,,,想點?
願你可輕輕鬆鬆放低我 剩了些開心的追憶送走我
|