BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 1
累積人氣: 6202
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


咁都撞番-口- 無奈 分類: 未分類

別離沒有對錯要走也解釋不多
現代說永遠已經很傻
隨著那一宵去火花已稍逝
不可能付出一生那麼多

情盡時就要放過我怎會想穿心窩
若是厭棄了再不蹉跎
如共你分開應有機會再愛一個
不可能付出一生空虛過

你我情如路半經過
深知道再愛痛苦必多
願你可輕輕鬆鬆放低我
剩了些開心的追憶送走我
皆因了解之後認清楚
離別時笑笑明晨剩我一個
瀟洒裡也會記起當初

若你的心中孤單再找我
若你的心窩中空虛再找我
不必痛苦當憶起我

睇溏心2聽到=]


今朝番bio,,,,,竟然比我遇見他,,,,,-3-   4年了..

我走都走唔切.....我知你已經認出我喇...如果唔係你唔會低頭讓我.

忐忑不安/ v \


bio quiz,,,,shit!     算吧啦.

阿恆好叻叻呀,,,,,,佢用左一個唔駛用瀘光片都睇到今日既日偏食:D.....

我仲影低左tim=]        @10:00am

之後方霆真係帶左塊瀘光眼鏡番黎,,,,哇,,好開心呀,,,,,真係好靚架..

佢講到好悶-3-.......就快訓著,,,,果5分鐘好似半個鍾咁-,-

好難得先放我地走xp,,,,  之後去m記,我約左薑買書呀,,,,另外又幫佢約左bush幫佢買書:D

跟住番屋企lu,,,

好眼訓囉,,,想點?

願你可輕輕鬆鬆放低我   剩了些開心的追憶送走我



2009 年 7 月 21 日  星期二   晴天


chem quiz-口- 疲倦 分類: 未分類

好熱呀-口-

quiz成日囉,,,想點..

2份都paper1..

又要考得唔係好-3-

好攰/ v \....



月亮男孩:D 滿足 分類: 未分類

哈哈,,,,,好靚仔XD

係時候放低陽光人,,,,,要簡個月亮男孩喇!

神秘的背後,有著鮮為人知的一面,,很喜歡看那幕:D

首歌又好聽=]     嘻嘻...