BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 5
累積人氣: 6217
2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


drop! 鬱悶 分類: 未分類

原來留班果D 係我d fd/ \

今日係bbs生日會,,,媽媽琴晚買左好多雞翼.

今日貓貓&大頭b分別上左我屋企hea,睇youtube,,,好好笑,,,笑到就黎死喇xD

媽媽煮好雞翼,,比我地試食,,,,真係好味=]....原來我媽媽中意比人讚架

我發現我電話今日係咁曫- -..

等埋LINGLING係OK等,,,,,見到明少,,,仲有RONALD.

佢地去買冰,,,,,我,大頭B,貓貓,LINGLING就去左慧豐園先.

等等,,,,,,,,,,,半個鍾,埋怨了..都冇野,,,,最大既問題係......算,唔講喇!

一去到冇幾耐,,,MS MAN講D野都冇事仲忍到,,但係媽媽緊接著打比我就喊左,,,,好彩冇乜人,,好似冇人見到姐-,-..

多謝LINGLING..=]

人齊喇就唱生日歌,,,唱3次-,-,,,,切,食蛋糕=)

好開心,,,一齊唱下K,,,,唱(XXXX)笑笑笑笑,,,,搞下笑咁,,,,

D雞翼凍左痴埋一舊,我整斷左枝叉- -笑到企唔到起身,,,但係唱K果班望住我地-,-

夜啦,,,番屋企,,,SETTLE好聽日E多次果D野...

聽日,,,,,應成左j常唔縮沙!

全人類加油呀聽日=]



2009 年 7 月 6 日  星期一   陰天


升到班呀!!!! 開心 分類: 未分類

部電話終於都整番好喇:D


今朝番去補課,,,明明準時8點半番到去,dragon ball話我同maymay遲到-口-

算,,,,佢一早同我地訓話....- -講到就快訓果d訓話- -

做ex.   -好難,,,,要train多d至得=]


下就番到屋企,,,就收到個消息::::4bほ人全部升班=D

錦鋒給左我呢個好消息~呼~唔駛驚喇=]

恭喜我地呀=],,,,嚇到我就黎死- -幾日都訓唔著...

不過我就冇事,,,,MY LOVELY 青衝就有事,,/ \

之前係輕鐵站都見到佢就快喊咁,,,,問佢又唔應我,,,,果陣都擔心架喇,,,,不過果陣我自己都唔係好掂,,,,

所以都真係好唔掂....-,-

佢都好擔心留班,,,我冇事,,佢都一定可以冇事架!=]



2009 年 7 月 5 日  星期日   雨天


放吧啦 愉快 分類: 未分類

郭傑生日快樂:D 祝你D gag 越黎越好笑-v-,,,,,同埋唔好再比我fake到

靚靚生日快樂=D,,,,希望你越黎越醒目:D轉數快!


看回從前的,現在的,,,竟然沒有甚麼感覺.

在想,是否是時候放下,,,,,我應否放下?

我會唔會後悔?  一直以來,我最怕就是內疚感的後悔的感覺.

坐立不安的,,,但我又想,,,選擇不合時候放手,,,將來會更傷的..

之前是看一看就可以,,,還不知,是否有誤會- -

算啦,,,你拖得我好耐,,,趁再一次長時間,,,等我解甩你.


A班竟然冇人加入高達-口-難以置信.....但係B班就多好多,,,我知星期五有julio,,

今日我又見到俊賢錦鋒,,,總之,,,就有多啦..唔知邊個LU,

唉,記憶有D問題/ \....錯埋D低能野,,仲好似唔記得晒咁-口-..

SHIT+大獲

聽日記得要起身....補課,,,,,近排唔知醒程度好高....成日起唔到身-口-..

我會番訓架....點算!?