| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
drop!  |
分類: 未分類 |
原來留班果D 係我d fd/ \
今日係bbs生日會,,,媽媽琴晚買左好多雞翼.
今日貓貓&大頭b分別上左我屋企hea,睇youtube,,,好好笑,,,笑到就黎死喇xD
媽媽煮好雞翼,,比我地試食,,,,真係好味=]....原來我媽媽中意比人讚架 
我發現我電話今日係咁曫- -..
等埋LINGLING係OK等,,,,,見到明少,,,仲有RONALD.
佢地去買冰,,,,,我,大頭B,貓貓,LINGLING就去左慧豐園先.
等等,,,,,,,,,,,半個鍾,埋怨了..都冇野,,,,最大既問題係......算,唔講喇!
一去到冇幾耐,,,MS MAN講D野都冇事仲忍到,,但係媽媽緊接著打比我就喊左,,,,好彩冇乜人,,好似冇人見到姐-,-..
多謝LINGLING..=]
人齊喇就唱生日歌,,,唱3次-,-,,,,切,食蛋糕=)
好開心,,,一齊唱下K,,,,唱(XXXX)笑笑笑笑,,,,搞下笑咁,,,,
D雞翼凍左痴埋一舊,我整斷左枝叉- -笑到企唔到起身,,,但係唱K果班望住我地-,-
夜啦,,,番屋企,,,SETTLE好聽日E多次果D野...
聽日,,,,,應成左j常唔縮沙!
全人類加油呀聽日=]
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
升到班呀!!!!  |
分類: 未分類 |
部電話終於都整番好喇:D
今朝番去補課,,,明明準時8點半番到去,dragon ball話我同maymay遲到-口-
算,,,,佢一早同我地訓話....- -講到就快訓果d訓話- -
做ex. -好難,,,,要train多d至得=]
下就番到屋企,,,就收到個消息::::4bほ人全部升班=D
錦鋒給左我呢個好消息~呼~唔駛驚喇=]
恭喜我地呀=],,,,嚇到我就黎死- -幾日都訓唔著...
不過我就冇事,,,,MY LOVELY 青衝就有事,,/ \
之前係輕鐵站都見到佢就快喊咁,,,,問佢又唔應我,,,,果陣都擔心架喇,,,,不過果陣我自己都唔係好掂,,,,
所以都真係好唔掂....-,-
佢都好擔心留班,,,我冇事,,佢都一定可以冇事架!=] |
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
放吧啦  |
分類: 未分類 |
郭傑生日快樂:D 祝你D gag 越黎越好笑-v-,,,,,同埋唔好再比我fake到
靚靚生日快樂=D,,,,希望你越黎越醒目:D轉數快!
看回從前的,現在的,,,竟然沒有甚麼感覺.
在想,是否是時候放下,,,,,我應否放下?
我會唔會後悔? 一直以來,我最怕就是內疚感的後悔的感覺.
坐立不安的,,,但我又想,,,選擇不合時候放手,,,將來會更傷的..
之前是看一看就可以,,,還不知,是否有誤會- -
算啦,,,你拖得我好耐,,,趁再一次長時間,,,等我解甩你.
A班竟然冇人加入高達-口-難以置信.....但係B班就多好多,,,我知星期五有julio,,
今日我又見到俊賢錦鋒,,,總之,,,就有多啦..唔知邊個LU,
唉,記憶有D問題/ \....錯埋D低能野,,仲好似唔記得晒咁-口-..
SHIT+大獲
聽日記得要起身....補課,,,,,近排唔知醒程度好高....成日起唔到身-口-..
我會番訓架....點算!? |
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 259 | »
|