BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 10
累積人氣: 6191
2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


4.5折與5折的分別XD 愉快 分類: 未分類

一早比明少嚇姪左-,-未到9點問我去咩課室-口-,,,,番9點半喎- -

break果陣又無啦啦嚇我-3-

死火,,,,條友講得岩,,,跟到未必識做-3-,,,shit ,唔識做題目..下堂又話要quiz!!!!!-口-

攰-3-,,,,番屋企,,,,,幫bush搵書......我搵到呀:D

好搞笑,,,,原來4.5折同5折差$68......bush話,,算啦,,食少幾餐笑死我....

BUSH又以為我傻左XD

聽日CHEM quiz-口-........算吧啦,,,-,-    quiz全日,,,痴線-3-

星期三又biO quiz,,,又死,,,講咁耐都唔知佢講乜- -...


我中意呢個



2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


風和日麗:D 開心 分類: 未分類

今日要補高達呀....=]   哎呀,,,好難呀/ \,,,,唔記得晒點正比點反比/ \

幫BUSH搵書...^田^.

風和日麗-...-  仲好曬tim-,-

好天到佢.- -

好彩聽日正係番朝早,,,,後日chem quiz都唔知quiz 乜-3-..


生氣是不是因為妒忌-口-?這樣是好還是壞?



2009 年 7 月 18 日  星期六   颱風


好大風-3- 愉快 分類: 未分類

看電視看得多,,,沒想到我也竟然會有感情煩惱-,-

他要走為何不讓他走?現在我想走呀,我只是不想將來傷心.

沒錯,我生氣的,,,,但這個幫到我...我只希望,,,在甚麼事情發生前我先放下你.

搵到人買chem啦.yo!

我要其間都想你壞的.好!我不要你扮關心我.!


好大風囉....好嘈-,-..

又8號,又9號,又黃雨,又紅雨,-口- 唔知聽日仲駛唔駛補高達?