係時候做功課-....-
今日check電話先知琴晚ming打比我- -我睇緊<<古靈精探B>>- -聽唔到電話響-口-
sor/ \
我覆番佢電話啦=]
琴晚夜一夜都未訓.......見到我個青衝仲on緊msn...[他留級了 ]
但係今日佢地f.1要番學校,,,聽bbs講佢地個迎新日係下就..-,-
我問青衝,,,原來佢地要番9點,,,佢唔知要番埋下就..
我話左比佢知之後,,,,佢變得粗俗左呀/ \
原來佢諗住通頂唔訓/ \佢打機呀,話玩緊隻新game-3-
我係咁勸佢訓教- -...不過都係我off先....-3-
我問佢,想唔想我今日探佢,,,佢話廢是麻煩我,叫我唔好番喇...咁開學再睇佢地啦=]
結果佢幫我決定左番唔番個o-day=]
你地早d訓啦......-,-我都要XD
我要買好多糖果........送比2班青衝喔=D
|