BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 0
累積人氣: 6201
2009 年 9 月 11 日  星期五   微雨


double日/ \ 開心 分類: 未分類

我發現上樓梯很痛苦

我0808上到課室xp..

班主任堂令我十分意外,,,先談那張學會通告....原本學校安排了這節時間選班會...

不過我們9月1日已經選了-.-

ms man竟然叫我們做自己事,,,做功課 -口-....

由f.4到琴日,,,第一次聽佢講呢d野-.-

今天是雙堂日-口-

chem,,,,so2./ \

2中文,,,,聆聽,,,,,,,那個野蠻媽媽,,,,-,-甚麼都是$- -

小息....hea.

2eng,,,,paper1- -

lunch.....wif connie katis julio cindy....因為我同connie1305要eng oral practice ......又落雨....所以冇番屋企...

食紅樹林=]    點知1225排到1240先買到:(....所以我正係買左件三文治食,,,不過都好好味:P

lun同julio出去買,,,,,,佢地番黎我地岩岩買完- -....之後傾跳舞d野xd.

practice有我,connie,方霆仲有彬彬.....成個practice都好好笑........我最後果段時間因為connie講完之後dead左一dead,,,,connie又望住我....

當時係問''time of the year'' 之後我就話..''I would like to choose autumn because.....because....it is very hot in summer....and....''

我接唔到-V-... 我原來係諗住話beijing summer好hot,,,,之後先醒起未make decision-口-...

所以唔敢講- -.....跟住方霆幫我兜...''yes.it is very hot in summer and very cold in winter''...

彬彬唔知bangkok係邊囉-口-

Ms cheng,我地個個笑晒- -.....

2bio,,,死得人..open book quiz.

maths.....做數,,,,放學無啦啦成班比poon sir留低做數..

咁岩因為大頭b好意外咁可以唔駛咁早番屋企,,,,,所以就好戲劇性即興咁拉5丁友去食糖水....

不過,,,,,只係4個人既5丁友姐@馬哥奇兵.....唔可以睇少好細好細既芝麻....我比佢''俗''親-口-

傾計,,,,,好高興...我仲''冚''親個頭tim-.-

間野冇人- -果d人係咁同我地講下星期一小儀1800會去馬哥奇兵宣傳,,,叫我地去捧場-口-...

番屋企.


珊珊約我地聽日farewell c fu.....



2009 年 9 月 10 日  星期四   颱風


愉快 分類: 未分類

痛到何程度值得真流淚  愛到何程度值得一再追
地老再等天荒 多么教人憔悴
誓言若似太難記住別記取  到哪天承受什么都能睡
要哪天才愿活得心似水  步上了這天階 怎可往后退
自言自語我越說就越心虛  都只得說下去
 

冇啦啦一號風球.......天氣報告話係低氣壓-.-

番學落到樓下遇到好像在夢遊的丹丹- -......又遲了-,-0752

我很喜歡今天的天氣,,,,不熱,,,很涼很大風...很舒適:)   但很累........

傳回條- -..

一個cycle原來完了,,,,今天是第2個新cycle的開始....死喇/ \....時間過得咁快-3-

1st lesson @ library,,,,,我終於回來了,,,,,我以後都不用落003=]

爭取時間做chem,,,,,,,終於做好,,,=D

2maths,,,,coordinate equations.............................................做做做做xp

小息,,,,我捉了貓貓陪我派糖果給青衝,,,,,又是派不完-3-

2chem,,,,好攰,,,,講so2/ \

lunch,,,,,,番到屋企先知冇飯食-口-又落街買豬腸粉,,,自從因為f.4綠社的關係,,,,我愛上了豬腸粉,,,現在吃起來...都會想起那段開心的日子:)

番學校果陣,,,,我係學校門口見到有棵樹比風吹冧左-0-.....勁大風,,,,後來先知掛左3號風球-.-

中文,,,,,,,,齊宣王&孟子果篇......諗諗諗諗....................................................................................................

phy,追功課,heat.

eng oral....''I ABSOLUELY AGREE WITH YOU!''     笑了-v- with macro katis kamfung=]

3點9先放,,,,,,,,課室很怪異-v-

他說,,,,,,,,,,,他要我好好考慮.....他的樣子,,,,,我怎去猶豫?!

我不知道.

又做maths,,,,,,撞到李卓(軒+妮)  <-搞gag,,,,,,李卓軒李卓妮.....佢地為緊agm d野煩,,,,果篇冇人聽既致辭-口-

但係佢地話要寫夠一版紙,,,,咁真係要幫佢地諗諗,,,,咁岩又見到培培,,一齊諗- -

走果陣係canteen又見到佢地寫緊...辛苦了=]

回家.....好岩又係學校門口見到生生,,,我左手同佢say  hi,,,,右手同佢講byebyeXD.

MSN我地言好了XP



2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


功課-口- 驚訝 分類: 未分類

shirley 生日快樂=]

哥琴晚冇番屋企- -今朝番學見到佢番黎-口-..

今次仲衰...- -0755先到樓下,,,跑了- -

很熱,,,,,今天穿pe3,,,比起穿校服的感覺好很多=]

雖然也很熱- -

2phy,heat,,,派quiz/ \

maths,,,,coordinate......功課.ex.12b

小息,,,hea了.

2pe...hall....要跳舞.度高磅重BMI,跟住打波.其實變左打fly-v-

lunch,,,,試左第一次一個lunch出學校既學生=P

1315番1樓,,,同yung談了幾句...

中文,,,今次是齊宣王和孟子.....

2chem ....chlorine bleach...

/ \....24題....仲有classwork/ \

放學即做maths,,,,ex.12b....原來唔駛用腦做既XD.15分鐘搞掂=]

做緊maths+chem果陣大家一齊吹水,,,,d男仔係咁搵人跳舞...macrolai搵我- -..跟住jerry又搵我- -,,,佢地玩的xp..

做CHEM,,,我琴晚做到3點先訓較/ \....先做得10題.....T^T

落003.....1830番到屋企...

加油喇-V-


剛剛他找我了,,,,,,我答應了他:)