琴日我去補習.......我發現喜羊羊真係好受歡迎架:)
樓下d鋪我見到有好多賣喜羊羊與灰太郎既燈籠XDXD
我仲聽到2個師奶既對話::::
師奶A : 呢幾隻羊咁熟面口既,,,叫咩名?
師奶B : 喜羊羊呀,,咩羊羊咁囉,幾隻唔同架..
師奶A : 咁你都知...@@
師奶B : 梗係啦,,,
師奶A : 呢D羊講咩架?
師奶B : 好似話喎,,,有隻狼要食佢地呀,,佢地諗辦法果D囉...我有睇架有時...
我一路聽一路笑:D
喜羊羊與灰太狼係Pleasant Goat and Big Big Wolf
打大風呀.........3號風球...番學前個天好黑....點知行番去冇落雨:P
仲有早會-口- 一開始淋左幾滴雨-,- 宣傳...- -SU-口-你地逼人投反對姐-,-
ENG tense notes.
2bio,,,,,骨.
小息,,,,continuous 送糖果,,,,多得蟹籽=p,,,,我送左好多,,,仲差2個..=]
2library,,,,搞掂d chem notes....
lunch....- -
eng,,,w.reading,tense notes
maths覺得好似過得好快
phy,,,,好搞笑,,,我地特登dom波鍾....dom左15分鐘,,,wanwan仲未知我地既意思xpxp
佢又真係同我地一齊吹水,,,=D真係好好野=]
放學果陣,,,我係窗果度真係見到D雨係打橫落架.........0,0
因為julio要趕住番屋企,,,佢又冇帶遮,,,所以我就遮左佢番屋企,,- -
好大風/ v \
我唔想聽日番學呀!!!!!!!!!!!!!! |