BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 7
累積人氣: 6226
2009 年 9 月 15 日  星期二   暴雨


唔駛番學:) 開心 分類: 未分類

YO!

唔駛番學....

終於可以又訓一餐勁既XP



2009 年 9 月 14 日  星期一   颱風


打風 愉快 分類: 未分類

琴日我去補習.......我發現喜羊羊真係好受歡迎架:)

樓下d鋪我見到有好多賣喜羊羊與灰太郎既燈籠XDXD

我仲聽到2個師奶既對話::::

師奶A : 呢幾隻羊咁熟面口既,,,叫咩名?
師奶B : 喜羊羊呀,,咩羊羊咁囉,幾隻唔同架..
師奶A : 咁你都知...@@
師奶B : 梗係啦,,,
師奶A : 呢D羊講咩架?
師奶B : 好似話喎,,,有隻狼要食佢地呀,,佢地諗辦法果D囉...我有睇架有時...

我一路聽一路笑:D

喜羊羊與灰太狼Pleasant Goat and Big Big Wolf


打大風呀.........3號風球...番學前個天好黑....點知行番去冇落雨:P

仲有早會-口- 一開始淋左幾滴雨-,-  宣傳...- -SU-口-你地逼人投反對姐-,-

ENG  tense notes.

2bio,,,,,骨.

小息,,,,continuous 送糖果,,,,多得蟹籽=p,,,,我送左好多,,,仲差2個..=]

2library,,,,搞掂d chem notes....

lunch....- -

eng,,,w.reading,tense notes

maths覺得好似過得好快

phy,,,,好搞笑,,,我地特登dom波鍾....dom左15分鐘,,,wanwan仲未知我地既意思xpxp

佢又真係同我地一齊吹水,,,=D真係好好野=]

放學果陣,,,我係窗果度真係見到D雨係打橫落架.........0,0

因為julio要趕住番屋企,,,佢又冇帶遮,,,所以我就遮左佢番屋企,,- -

好大風/ v \

我唔想聽日番學呀!!!!!!!!!!!!!!



2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


farewell c fu 呆滯 分類: 未分類

我今日唔係幾好- -

早上回校做maths mc past paper.....不太理想.一定是做得不夠/ \

不過有信心能追回的:)

但整個下午都不開心....悶悶不樂.- -

晚上 山葵 farewell c fu....

佢17號飛喇....

佢話佢係自己考入劍橋......真係勁到佢^^

我地食飯傾計傾劇本,,,,,,,,,真係好開心=]

食完飯兜左一個圈先決定番美樂碌ling.....好開心,,,我笑到牙較位好攰...

多謝dave你地=]


唔知點解,,,c fu走果陣,,,我地覺得佢個背影好瀟灑......我地既心情,好矛盾.....


玩得真係勁開心,,,,,好耐冇咁笑過喇=]

番黎果陣仲聽到一d我地唔應該聽到既野,,,,,,真係有諗過報警,,,,,打左999呢3個字,,,只係冇接通/ \

仲有dave同miki送我番屋企tim呀=]

好攰喇....