今日T^T
我真係發現個BLOG多左好多遊客,,,,,仲要有D係簡PAGE黎睇-口-....痴線的- -
我要補充番一句 : 以前我點打係以前既事....以前既諗法唔代表係而家既諗法,,,,睇幾多次都無用..都已經過左去喇.
總之就放過我啦,,,,, 咁唔係關心,你嚇死我ok?
為甚麼? 你好像變了..........雖然你也有說過,,我是變了..
但你在一段十分短的時間變得這樣大....我們會擔心的..
我只是變得........XD 膠了0v0
你是不是有事? 不如跟我們談談吧..
你以前不是這樣的.............真正的你,,快點回來吧( ;
Bush 生日快樂~!
祝你籃球越打越掂@v@
上maths堂真係好開心XD PHY- -..順時針逆時針@.@ 中文堂,,0,,,0作詩? 你好好文采呀 ; )
小息同明哥lingling落1樓搵cherrie,,,我上2e搵interview既人,,,多謝Rainie,,,Daniel,,,,等人,,,,幫我搵人出黎:D
hehe~天華in呀 加油呀=] 你好得意呀( : [不過,,,,最緊要你既時間得咋,,,你知你啦,,f.2人仔細細揹住4樣課外活動,,,聽到我地都O晒咀-口-]
'[[[[[我不想的,,我沒有辦法呀!bbs呀嘛- -...平時既咪算囉,,你見我都冇理架..bbs果陣咪唔係敵人囉...要分清架dave'']]]]]]
2堂BIO,,,第一堂我決定記錄佢講左幾多句用lung講既野..即係:
xxx唔准講野呀,,yyy唔准玩呀,zzz唔准扖係度呀,,aaa坐直呀,,,kkk企起身呀,,,fff你同我企出去呀,,,www唔准拎轉面呀
呢d咁...今堂少d,有22次....-口-...第2堂experiment....-口-
lunch有問題,,,,,,番到學校痛到想死,,,,我知咩事啦..
eng+addm .2,,,,,忍痛忍到想死,,,,,,我既意志力真係唔錯-,-放學即刻諗住搵番2e派淨果3個人(好似)....仲忍痛-口-
落到2樓2e又未放,,,咁岩見到吳裕榮,,,,,,我就比左d野佢...佢話幫我派番比果3個人...唔該你呀.
上到4樓,,,另外果d,,即係明哥,貓,大頭b深番果d?...係我張枱度.又忍痛落多一轉2樓...
ni話ter..........................................
落左去又上番4樓,,,諗住即刻番屋企睇e生.lingling發現左,佢就陪左我番企啦/ \..
e生講左一大段病徵,中左2/3...- -.............,,,,,,,又復發.-.-
[個護士搞錯左我同connie呀>v<,,,,,佢話我地好似樣xp...connie又病左,,,你要快d好番呀=],,,,
''之前chem lab prep rm果個elaine姐姐都話我同connir似樣架xd'']
食左藥好番好多lu.......同bill傾左一陣......仲去到補習. -冇事掛.
回應......... :如果係真係果日既話....我唔知我應該串你定係同你講對唔住,,,好彩果陣6s見你唔到姐..
不過你係呢個時候先......./3\唉~ |