BAOBAO
fongyy
暱稱: BAOBAO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
嚇...
LOST
喊出黎
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
﹏貓〞日記=]]
松鼠的日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 144
今日人氣: 1
累積人氣: 6192
2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


addm- - 呆滯 分類: 未分類

請記住時間 如果來到
就要止步 求別做笑話 失足跌倒
踏上出路 來讓暫借的 還回誰共抱
轉身必須比眼淚更早 可惜你未知道

冇乜時間-口-.....

 加油啦!


5.1 5.2 5.4 6.1 6.2 level1!!!!!

 掂就level2....

  有咩功課- -?


準我用情歌 如泣如訴
未說的話 留在萬尺天牢
]我太驕傲 情愿用笑聲 代愁云密布
不講一聲的愛是最好 Ah

請睇我blog既遊客留個言,,,等我知你邊個- -

唔該=]

[咁鬼多遊客真係嚇死我- -]
 



2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


好彩~ -個肚好嘈- - 不安 分類: 未分類

仲未好番/ \....都唔知點解個肚會咁嘈-口-..唔係搞gag的...

都唔明點解會食到d藥丸會苦-.-


我一定要清晒d數,,,我得架!addm!!!!!我唔怕你!我唔會drop你架!

加油啦下!


屋企依然好嘈


我今朝唔知醒....唔記得番去做數..我下就再番去,順便開埋locker...

搵埋志明,,,好彩佢冇剷我咋,,,,我記錄好呀....真係好好彩/ \...

以後唔敢啦!!


I Will Be Loving You   未能形容愛你限度
想要與遠遠去到冰封荒島 為你哀號
I Will Be Loving You   知道不等於我愿做
不再見你怎忍得到 何苦∼



2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


病-3- 鬱悶 分類: 未分類

今日T^T

我真係發現個BLOG多左好多遊客,,,,,仲要有D係簡PAGE黎睇-口-....痴線的- -

我要補充番一句  :  以前我點打係以前既事....以前既諗法唔代表係而家既諗法,,,,睇幾多次都無用..都已經過左去喇.

總之就放過我啦,,,,,                                                                                                                     咁唔係關心,你嚇死我ok?


為甚麼? 你好像變了..........雖然你也有說過,,我是變了..

但你在一段十分短的時間變得這樣大....我們會擔心的..

我只是變得........XD                                                                                                                                                                        膠了0v0

你是不是有事?  不如跟我們談談吧..

你以前不是這樣的.............真正的你,,快點回來吧( ;

Bush 生日快樂~!

祝你籃球越打越掂@v@


上maths堂真係好開心XD   PHY- -..順時針逆時針@.@  中文堂,,0,,,0作詩?   你好好文采呀 ; )

小息同明哥lingling落1樓搵cherrie,,,我上2e搵interview既人,,,多謝Rainie,,,Daniel,,,,等人,,,,幫我搵人出黎:D

hehe~天華in呀   加油呀=]     你好得意呀( :    [不過,,,,最緊要你既時間得咋,,,你知你啦,,f.2人仔細細揹住4樣課外活動,,,聽到我地都O晒咀-口-]

'[[[[[我不想的,,我沒有辦法呀!bbs呀嘛- -...平時既咪算囉,,你見我都冇理架..bbs果陣咪唔係敵人囉...要分清架dave'']]]]]]


2堂BIO,,,第一堂我決定記錄佢講左幾多句用lung講既野..即係:

xxx唔准講野呀,,yyy唔准玩呀,zzz唔准扖係度呀,,aaa坐直呀,,,kkk企起身呀,,,fff你同我企出去呀,,,www唔准拎轉面呀

 呢d咁...今堂少d,有22次....-口-...第2堂experiment....-口-


lunch有問題,,,,,,番到學校痛到想死,,,,我知咩事啦..

eng+addm .2,,,,,忍痛忍到想死,,,,,,我既意志力真係唔錯-,-放學即刻諗住搵番2e派淨果3個人(好似)....仲忍痛-口-

落到2樓2e又未放,,,咁岩見到吳裕榮,,,,,,我就比左d野佢...佢話幫我派番比果3個人...唔該你呀.

上到4樓,,,另外果d,,即係明哥,貓,大頭b深番果d?...係我張枱度.又忍痛落多一轉2樓...

ni話ter..........................................

落左去又上番4樓,,,諗住即刻番屋企睇e生.lingling發現左,佢就陪左我番企啦/ \..


e生講左一大段病徵,中左2/3...- -.............,,,,,,,又復發.-.-

[個護士搞錯左我同connie呀>v<,,,,,佢話我地好似樣xp...connie又病左,,,你要快d好番呀=],,,,
''之前chem lab prep rm果個elaine姐姐都話我同connir似樣架xd'']

食左藥好番好多lu.......同bill傾左一陣......仲去到補習.     -冇事掛.


回應......... :如果係真係果日既話....我唔知我應該串你定係同你講對唔住,,,好彩果陣6s見你唔到姐..

不過你係呢個時候先......./3\唉~