| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 14 日 星期四  |
竟然唔駛requiz- -!?  |
分類: 未分類 |
去死啦-,-上個quiz溫到死都唔合格,,,今次溫都唔溫竟然合格...
有冇搞錯呀!?
勁唔慣囉,,,,,唔駛requiz.
真係唔好意思呀方霆/ \...丟低左你/ \....你加油啦=]
我要仇恨....
仇恨越大 動力越多.
原來我上次exam maths係班考得唔錯啵:D,,,,,,不過ADDM全級尾二,,,,要番黎呀/ \
唔緊要啦-,-
聽日BUSH 生日呀,,>v<,,,,,,,補習比個驚喜佢先xp
放學maths同樂日,,做數- -
李卓軒畫畫真係好靚靚呀:D...佢問緊我MAGNETIC既野


佢真係可愛啦....又問''咁姐係點呀'',,,,,''點解咁既?''
XD
|
2009 年 5 月 13 日 星期三  |
開心爆啦><  |
分類: 未分類 |
整天每個人都在期待放學,,,,因為有個週會,,,我們的師兄------柳 俊 江 ,,,,來了我們學校分享512採訪的事..
他很高的,,,=] 我們還拍了一張合照呢!~

開心到爆啦
不知何時,,,,對你已經有點兒討厭,,,,還不知你做這些事情到底有甚麼目的..
我知道她已經很忍你了,,,,,我看出她是絕對的不願意,,,,
我為了陪伴她,,,,被迫當作瘋狂的一分子.
他又是說得很對....你沒有改變,,,,,你何時才能回復正常?
我現在跟你說:::::你一天不改變,我一天也不會幫你的,,,你自己好自為之..
我怕了你,,,我保你大喇/ \.....你放過我們啦........!!
我決定了,,,,我不想理睬你,,,因為你變得一個我不認識的人....還是,,我根本沒有認識你- -?
聽日又要數學同樂日...- -....一定冇6點唔駛走/ \
呀!!!! 佢仲話下游分子每個星期六都要番學校做數-口-...addm...死緊..一定有我份.- -
去唔到青衝...又睇唔到佢地數白欖/3\
小息見到billgate拎住個生菜番學校交form比我,,仲有果張回條,,,,,我笑了=D
2堂ADDM都易過D...=]
番到屋企博命搵歌..眼都花@@'' 好彩好似冇功課做- -..
到目前為止,,,,我拖得最長果份功課只係一個禮拜咋XD..
點解突然多左咁多遊客探訪我個blog-口-? |
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
嚇鬼死我喇=D  |
分類: 未分類 |
祝四川大地震既同胞們,,,在各方面亦早日康復
XD,,,
特登同軒調位,,,因為我個位涼D xp
放學搞左2個quiz,,,,真係/ \
即刻去青衝,,,,,因為今日對於f.4來說,,,,是最後一次青衝..
真正的最後一次,,,,f.4要統測/ \
成塊貼身膏布,人去邊你去邊,,,,,,,,, . \ / . 有病呀?!
都忍得你耐啦.....靜靜地同人傾下計都唔得,,,,,如果唔係咁岩姣x經過既話,,,,都單打唔到你...
煩到爆囉.想點姐而家,,,你老闆吖...,,,,,好彩(cc,bb)都識做,,,,幫手一齊揶揄,,,=D
其實,,,,,不如算啦,,,唔好再DELAY啦,,,根本我地都比唔到確實時間你地....
[好欣賞你既一句說話,,,,''咁.咪.算.囉佢地定左我地又唔改得........算囉咁'',,,]
最後決定都係下星期四....
為了逃避寂靜的氣氛,,,我跑了出去,,,- -
見到方霆,,,,,,佢真係-口-....真係激死人...
同cammy,haidee ,,,仲有dave佢地呀幫手,,,,,,,真係嚇死人- -
仲要唔該埋珊珊同ter.... =D
好彩最後搞得掂-.-
今天我在青衝聽到了一句,,,,''如果你見唔到我地既話,,,我地黎搵你咪得囉=]''
開心到飛起@V@,,,,,,,回到家,,,,EX-1d 青衝,,,,話同我慶祝生日:D,,,,,
不過我唔比架,,,,就快EXAM,,,比多D時間佢地溫書啦=],,,,或者番學時間*V* |
« | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | ... | 259 | »
|