| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
病左啦!  |
唉!!都5知做咩!!無啦啦病鬼左!!係公司係甘咳似...流鼻水><係甘抹...抹到個鼻都就黎爆剛!!又喉嚨痛!!暈-- 今日真係好5舒服!!!連電話都5想講啦!!琴晚真係驚心動泊呀.....甘我老鈿打麻雀佢老婆係5可以知的!!他=老鈿...呀令=老鈿老婆...甘他上次打麻雀就話比呀令知他做緊野!!甘呀令就叫他比我聽...但我就走左9世啦!!甘他無辦法..就同呀令講他打緊麻雀!!!甘琴晚我老細又打啦!!但今次5比我走=.=...悶爆!!甘佢老婆打黎..我又講到口阻阻甘.....差d穿左!!但他打到2.幾....我以經好累!!訓左9世啦!!他走個陣我就起身啦!!突然我諗返起...我鈿個時.我婆婆打麻雀個陣又係甘嫁><好懷念!!跟住就準備搭車就了!!但點知呀令打黎話佢係公司樓下!!我地好彩走得快!!見到呀令後..佢話叫我走仙喎!o.shrit!!我都5知點搭車....跟住行下行下!!點知.....行錯路=...=!!終於都上完刀山落完油鍋啦...返到屋企即刻訓死左!!!到今日朝早了!!訓死左!!唉!!係甘help我老鈿比我早收工!!佢又5肯....平時5想佢又早收!!!真係想打死佢!!呀令!!對5住呀!!你對我d太度可5可以好D呀!!其實我都好煩嫁!!夾係你地2個中間!!
|
| 刊登時間:2007-05-20 01:20 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »
|