| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
又係早收工既一日  |
今日又早收工!!哈哈......之前無左同細盈玩好似無左d咩甘......今日同返佢玩....我地妹經過一個地方都會諗起之前.......我發覺如果我搬左出青衣....甘就無左好多回憶......忽然覺得好5捨得le道......如果我真係搬.....我都會甘掛住大家嫁......我覺得自己好似諗野成熟左....5似以前甘低bbbb.....haha!!5知點解我覺得完來以前離家出走係好on9999既野.....5明我自己之前點解會甘.......e+見到自己d fd子離家出走都諗返起自己之前....不過佢地比我好好多.....我想我一定5會忘記我以前發生過既野....!!無論好定5好....我都一定5會忘記!!對我好既就一定會好好過.....蝦我個d一定會有報應嫁..........有句說話講我好好嫁...就係:[風水輪流轉!!]相信大定應該聽過le句說話!!我都5記得le個月早收工左幾多次囉..!!老鈿!!可5可以5好成日早收工呀.....我想係公司過咪le幾日呀.....我時間5多啦.....仲有半個月就要走啦....我想係公司望多幾眼呀....因為我真係好5捨得....由我第一日返工我都知道你係一個好老鈿!!只不過係你成日蝦我之嘛..5知一年後你同我都會點呢??我真係好5捨得你地呀...有老細....老細老婆(呀令)...呀蛇....老豆...呀力,,,,呀偉....大隻輝..呀俊..仲有好多好多....你地需然成日玩我,,蝦我....我知道其實你地都5想我甘悶姐......5係你地同我玩....我都5會有甘多甘美好既回憶....其實如果無你地...可能e+既我都5會學識甘多助語詞...嘻嘻...我一定5好忘記你地嫁....
|
| 刊登時間:2007-05-16 01:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|