Welc0ME tO Billy'''''''s Blog =]
yoyo~
foreverbilly
暱稱: B!lly"
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
林sir"" 你是最好的...
5月31號'' =]
2009-05-30
blog 1
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 24
今日人氣: 4
累積人氣: 602
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


林sir" 你是最好的" 滿足 分類: 未分類

 

今朝好易就起到身''

因為我知道今日有個Dancing Show' =]

( 原來呢一次既Show 都可能係最後一次啦'' ) 唉,,,

今日心情特別好'' 起身都輕鬆好多''!!

返到學校都好有活力'' = ]] kaka

第三''四堂'' 問Miss Lau 借鎖匙"

練舞++++跳舞''

點知'' 發生左d 事'' 比林sir 見到'' !!

Xanga 因為有老師睇既關係'' 所以唔公開'' !!

哈哈... 你奈我唔何''

想知既可以黎問我既.'' 

不過我答唔答就要睇我心情啦'' 哈哈'' 

而家既我會選擇講'' 一陣就唔知啦''

Anyway'' 林sir 實在太錫我啦''

我居然咁樣''  唉....

林sir'' 我對唔住你''我都對唔住自己''

我保證一定一定冇下次!!!"

我要做你一等一好學生!!!!

之後1點3出發去正覺表演''

果到個Canteen 超多野食''又平好好味'' !!!

同學校一樣都叫維他天地''

點樣人地咁好嫁!!"" 唉..

因為肚仔餓的關係..

所以買左兩個奶王包同埋一枝野飲$7.5 的''

都係$13.5'' !!! PerfeCt!!!! =]

之後上左去食左野''正一正個頭''

就到我地表演lu""

今次超齊'' 不過個場超細'' 跳得好辛苦''

最後''都係一句'' Good Show"

對唔住jacky 仔''  我踩左你超級多腳''XD

之後返學校'' 練聽日既English Morning Assembly''

哈哈哈哈哈哈.... 聽日唔知會唔會發生我想發生既事呢''

超級勁爆ppsssssss:

       香島中學有個form 1 妹妹..超級得意''又靚女''

      同佢傾左幾句計'' 把聲又好聽''

      正呀!!!!!""  唉..最衰戈陣要頒贈記念旗''身上咩都冇''

      如果唔係''我而家已經有佢電話and msn 啦'' ><""  唔開心!!!!

好唔開心呀!!!






訪客留言 (返回 foreverbilly 的日誌)


coffee426 於 2009-07-24 04:58 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pobo1994 於 2009-06-26 09:34 PM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kokop 於 2009-06-20 07:39 PM 發表:
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



messy_jaby 於 2009-06-09 12:00 AM 發表:
哈... 原來呢度係 "避風港"...

billy 咁optimistic 一定唔會唔開心gummmmmmmmm 耐嘅lol



ps. (你剪咗個頭好似足球小子丫..hoho 幾搞笑)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathyting410 於 2009-06-08 12:29 AM 發表:
COMMENT=]
去正覺表演個日好多靚女同靚仔~
玩得好開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan19900704 於 2009-06-06 11:42 PM 發表:
CoMmEnT=]]'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherrylover 於 2009-06-04 11:16 PM 發表:
唉!見你冇咩cm
留番個靚既CoMm3nT比你 =]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chris_darK 於 2009-06-03 08:44 PM 發表:
喂喂!!...個f.1妹妹留番比我呀,你太大年紀啦!!呵!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你想得美呀'' 臭權!!"XD
Posted at 2009-06-04 08:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



congaixixi 於 2009-06-01 09:24 PM 發表:
你条友仔呀 甘贱 唉!我都唔识你啦
算啦 看在fd嘅面上卑个cmcmcmcm你啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解我賤呀'' ???"" = = 賤人!!
Posted at 2009-06-04 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]