今日係假聖的第二日
D小朋友終於受我既控制啦=v="
大致上都幾順利
最後我地仲一齊整野食(小廚神?!)
好多野食,飽飽
星期6係大日子
我地將會有運動會,
大家一定要玩得開心D呀
*歡迎子諾將會得閒參加我地 XP*
**蔚欣D gag好爛呀!!!!!!**
========================================
唔知點解,呢排心情好返好多
好似有人同我講,叫我開心D
呢個世界就會開心D
好啦..為左呢個世界,我會開心D架啦(.\"/.)
^^^^^^請大家原諒呢個自以為是的傢伙
....end...
|