6月8日~9日去左西貢CAMP
-----------------------------------------
6月8日:
一早起身,見到個天天氣幾好..陰陰地,太好了
((((感謝神))))
之後執野,點知差唔多到去左教會知我咩都冇帶
牙膏、牙刷、毛巾...都冇帶... = ="
之後即刻去買....破產破產!
之後去左崇拜[ 第一次呢! ]
好"多謝"輝SIR係眾人面對介紹我喎!!!!
之後出發呢!!
在分組環節中,好好彩可以同返CHLOE一組...萬歲!萬歲!萬歲!
以為到左就係..點知仲要行半個鐘
有被人賣豬仔既感覺
之後到左之後就去左play game先
first game就係"鱷魚潭"→LOSE
second game 就係"大腳八"→WIN!!!
兩個game都好考team spirit、
[ 我地組有"機會主義者"的精神...簡稱"乘人之危"XDDD ]
之後第三個GAME...爬牆
O~NO~我絕對唔會玩
要人推人咁令個人上到2樓咁高既牆...呆左啦!!!!
不過最後都試左....大成功!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我真係超開心架!!!我咁大個女都未試過玩D咁激既野
之後去營房安頓好,去吃飯。
之後有解說同天才表演
唉~我地係...超人大戰哥斯拉
用晒所有時間黎諗點做
彩都冇彩排過就上左台,爆肚!急才!
唉~我做師奶,個個都話做得好似囉!
激死我啦,^v^
所有人都做得好好,好開心(拍手)
返到營房沖涼,到黎玩UNO
後來去左男子營同班由青山岩岩出黎既病人玩GAME
有子樂、子謙、松軒、松俊、呀聰、福如、泓量、巴斯光年、CHLOE、我
勁玩大話牌、MC KILLER (呢個最好笑 )
唉~玩左一陣就已經1點幾
之後去左show hand ←悶!
then同子謙、泓量、雲裳"鋤大2"
之後SLEEP
因為超多蟲加上陌生床既既關係
訓得唔好!!!
6月9日
晨早就出左去行下
吃早餐,有聚會,之後有D人走先
我地就自由由活動
去左射箭,好過癮
以我D咁身手敏捷既人,一定有中靶啦!!!
之後去睇人攀石,好好笑!!!
又係CANTEEN玩UNO,爽,笑
之後就走LU
一路行一路玩好搞笑
特別係福如,我地親愛的白雪哪吒XDD
送左隻7-11熊熊俾我,多謝晒!!!
上到車到訓左,之後就返到慈雲山啦~
----------------------------------------------------------------------------
相片區:
營房們:

設施:


高牆(真係咩都冇架~點爬呀?!當時都唔知點解會得!XDDD)

風景:

福如俾我既熊熊~多謝福如XPP

---------------------------------------------------------------------
後記:
呢次CAMP好好玩架真係....
不過我係呢次CAMP到多左好多疑問同"?"囉 = = "
|