今朝好遲先起床
又唔知發咩瘋想自已整野食
就去左百佳買材料.
結果:
1)忌廉蘑菇意粉
2)腸腸&蛋蛋
3)蘆葦汁
好味!!!!
3點鐘去左M 記搵我的日文老師---泓量
坐左好耐 = = "
((((對不起嘛~經理...坐多一下下啦!!!)))))
期間不斷地被稱讚是好學生(?!)
多謝~~~
像不像小朋友在幼稚園寫功課?

戰績!!!!!!!!!

各位朋友我會努力架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=============================================
星期五是返小學日子...
係咁多次瑵聚會中最多男仔的一次!!!!
SEE?!

=============================================
上個禮拜返左廣州造裙.....不錯嘛
以下是一些相....
Sho 的手鏈>//////<

誇張的牛肉...要"頂點"!!!!!!!有金嗎?

寶怡的BB...我覺得佢好得意呀...>3<

|