今日睇左"一個好爸爸",喊左T^T
因為真係好感動..
一個黑社會大佬可以為左家人,死都唔mind
超man的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
如果每段愛情中,男方和女方都能夠為對方
不計較地付出...我相信呢個世界就唔會有咁多人離婚
如果每一位家長,都為子女的現在、將來好好的努力
改變自己一切的陋習...我相信呢個世界會少左好多好多家庭慘案
但是,呢D都係一D"如果" "IF"......
點解我地唔可以將呢D情況實現出黎呢?
你每行一步,向成功就會近左一大步
但係,無人願意行.......無人....無人......
安於現況,並不是接受,只係一種逃避
一個好爸爸、一個好媽媽、一個好家庭...
真的只有在戲中、童話中才有麼?

|