哈哈哈....
最近既生活都幾好呀....
早上做功課
下午就出街呀~
今日約左崔崔去look ling
當然同埋呀梅呀王啦
p.s.呀王同我同wendy同carmen早上去做義工
最後一日啦...同小朋友玩完就勁影相
好得意呀佢地>////////<
不過"天公不造美",死落雨囉~
明知本小姐冇帶"姐"都要死落......
去左玩一個鐘....呀王就死中
我就死輸>"<....
結果追唔到.....[ 不宜賭博呀~ ]
之後去左M記"hei"
大家"吹"水"吹"得好開心呀~>v<
[ 呀崔:我冇用你個姓死講呀...我剛剛要用....借黎用用先啦^^" ]
之後去左鑽石山個間機鋪打機
好好玩架...carmen!!wendy!!chloe!!我地以後要去唷~!!
之後同呀梅回家去.....佢..."烏龍百出"````嘻嘻XDD
總括今日是快樂的!!!!
~☆好掛住粒"墨魚丸"
|