今日係Form test 最後一日呀!!!!!!
之前死"鋤"D書.....今晚終於唔洗溫書住啦!!!!!!!!!
但係聽日都要返學囉 ~.~
今日放學同carmen返左一陣竹園
"估唔到大家都咁想『跳下去』因為真係大爽啦"
係band房寫"紙仔"(用紙巾囉==)
之後大家話不如叫Chloe出黎傾偈
之後返屋企...同B仔去左"創藝坊"
"創藝坊要閉幕?!閉幕=執笠?!"
食魚旦同燒八爪魚丸~超正!!!!!!!XP
之後我俾人質問同圍"摳"囉~.~
之後送Chloe"去MTR"XDD
之後同Carmen去鑽石山M記
佢話要睇幾時要返工喎~陪佢囉...
之後見到一個超級、非常、勁、爆、極靚仔既人!!!!!!!!
勁似Harry Potter囉!!XDD
但係佢真係好靚仔呀>////////<
佢似得黎又靚仔喎........
之後係佢面前"飄"左3次
已經認得我地囉...XP
之後大家勁讚佢囉...直覺話俾我聽佢係讀男校...唔知呢?!
大家諗住叫佢返band...同Infidels死過!!!!!
之後諗住算啦...走人..點知佢地好似跟蹤我地囉...
回望~我地之後又跟蹤佢地...玩反跟蹤
超好玩唷!!!!!雖然之後都碰唔到~但係唔緊要
因為..佢做M記的!!!!同carmen都叫"同事"
咁就易話為啦...........XDD
之後返屋企LU~~~
P.s.呢排發生左太多太多野啦.......累了!!
在此恭喜明表哥得到全廣州市第26名......你未免太勁了吧!!!!!!
|