今日,,,
諗左好多野,,,
諗番果幾日,,
我喊既果D事....
原來唔係佢地錯晒,,,,
我知媽咪罵我,,,
佢都喊,,,
每次聽到佢地唉唉聲.,,邊到痛果到痛,,,
我個心都好酸,,
今日佢地幫左我拿成績表果時,,,
原來係試升....
我以為佢地會罵我,,,
但係佢地反而無罵我,,,
仲叫我比心機,,,
不過都過去左啦,,,
好快就會有新既開始....
就黎中二,,,
唔知會發生咩事呢??
一定會學到好多好多野,,,
唔知我既未來會點呢??
呢排既我,,,
變得好眼淺,,,
成日喊,,,
|