scrollbar-shadow-color: YELLOW; scrollbar-3dlight-color: white; scrollbar-arrow-color: red; scrollbar-track-color: yellow; scrollbar-darkshadow-color: purple;}

 

 

 

 ( ''! ♥;; 我最需要的是你™`  
-★`[ 難道梨不知道."﹡
 
 
foreverkoey

 

暱稱: ◆*.`siu嘉*--]
性別: 女 

 

MORE...

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 :: 最新日記 ::  

[-::♥♥♥ 永遠永遠只...
轉左板LU*
' 生 日 喔 ..XD
' 全 球 華 人 新 秀...
MISS KO 做班主任*


 
:: 朋友留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



 

RSS Feed

 

           

2006 年 7 月 11 日  星期二

 

晴天

 

 

 

 

HO 大 隻 豬 豬 喔 *

     

        

甘日..HO悶..起左身睇TV..

多拉A夢..我最中2睇拉..kaka..傻的..-3-..

之後等kai蔚放學...佢放學打俾我拉..戈陣刀1點幾拉...

等埋佢換3..上1我屋K刀2點幾LU*

THEN..THEN..14 CALL我出拉..見悶悶地..咪出LO..

我同kai蔚..去左循道搵 為為 + 黑柴 + 達達 + 14 + kary...

之後去左淘大玩冒險樂園玩...kaka..掉彩虹..勁好玩**

我掉3戈金幣就掉左隻大豬豬丫..kaka..勁開心..甘大戈女味試過*

本身掉吾到咖..因為整到條介*但係..為為同戈D人講..嘩..中左拉..

次次刀吾得..今次你點刀要中丫..戈D人話..唉.是但拉..

哈哈...為為..好多謝你喔**/\/\"

如果有男仔掉俾我就好拉..kaka...發夢好拉../\/\..

之後14就掉到隻公仔俾我..ho細隻-3-..

之後玩完拉...諗住夾公仔..5戈幣..點知..我按左1下..就放左手..

佢地戈戈刀1齊"唉"..我就話..做咩丫!!?...我望番去戈夾公仔到..

點知無旭到wo...勁o咀..佢地話..只可以按1次...甘就無左5戈金幣了..失望...

算數..甘周圍走拉...見到兩條友仔..係甘啤住我地..-0-..好無奈..

黑柴話佢地吹雞wor..刀幾似..係甘啤住我地..其實我刀吾知發生咩事...

可能黑柴佢地整親人拉...唉..吾知拉..

甘我地走拉...行到邊..佢地跟到邊**勁無奈..

我地班女..行後面...唉..班仔自己有自己行..勁無品丫..!!!

後尾...過馬路**班仔走左..而戈2條友仔..係我地隔離..勁驚wor..勁似吹雞拉..

我地1無車..即走..戈兩條友..企係到啤住我地..

我地番去牛頭角..就安全哂...我心諗..洗鬼驚咩...我丫哥睇九龍灣..尖咀..旺角..我洗鬼驚丫*

走左..去左循道..有3條友叫我戈名...話..點解你會同佢地玩咖...

我勁無奈望住佢話...我識你咖咩..你點知我叫咩名..!!

佢地幾撚令仔咖...kaka..

佢話..你吾洗知我係邊戈..我識你咪得囉...

唉..拎住隻豬周圍走..好樣衰-口-..之後去左康寧..坐..玩**

4點30閃人..去左kai蔚屋k..

之後出街食飯...kaka...今日真係開心丫...!

 

  <......好大隻咖...有我1半身甘高*

                                                    上面戈隻14 掉俾我的!!!

          

   發表時間︰2006-07-11 08:12 PM          [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



 

           

2006 年 7 月 10 日  星期一

 

晴天

 

 

 

 

俾 蚊 咬 喔 *

     

        

甘日11點幾..我 + winnie + kary..去左寧波接kai蔚放學*

kai蔚..你睇下..你幾幸福../\/\"

之後..等左勁耐...我同kary俾蚊咬到痴線丫...紅哂..>3<...

then..去左康寧等kai蔚拉...

去到康寧戈到有..黑柴 + 為為 + 達達 + kai蔚 + winnie + kary*

嘩..我俾蚊咬到紅哂..慘慘..>3<...但kary俾蚊咬到地圖甘..kai蔚幫佢改的..

笑kai我拉../\/\..之後kai蔚同佢地交換電化..勁好笑*

為為將kai蔚戈名叫做"仆街"-0-*..kai蔚1打俾為為..

為為就話仆街打尼拉..笑到我地死死下*

之後我地D女去左M記食野拉...食完...去左玉蓮台到坐拉..

之後見到黑仔 + 群哥..唉唷**黑仔同winnie真恩愛..kaka*

之後丫敏 .. 丫怡刀尼埋...無幾耐..我同kai蔚去左淘大...

去左食野...影相甘拉...可能會POST俾大家睇喔*

 

 

          

   發表時間︰2006-07-10 06:59 PM          [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]