|
甘日..HO悶..起左身睇TV..
多拉A夢..我最中2睇拉..kaka..傻的..-3-..
之後等kai蔚放學...佢放學打俾我拉..戈陣刀1點幾拉...
等埋佢換3..上1我屋K刀2點幾LU*
THEN..THEN..14 CALL我出拉..見悶悶地..咪出LO..
我同kai蔚..去左循道搵 為為 + 黑柴 + 達達 + 14 + kary...
之後去左淘大玩冒險樂園玩...kaka..掉彩虹..勁好玩**
我掉3戈金幣就掉左隻大豬豬丫..kaka..勁開心..甘大戈女味試過*
本身掉吾到咖..因為整到條介*但係..為為同戈D人講..嘩..中左拉..
次次刀吾得..今次你點刀要中丫..戈D人話..唉.是但拉..
哈哈...為為..好多謝你喔**/\/\"
如果有男仔掉俾我就好拉..kaka...發夢好拉../\/\..
之後14就掉到隻公仔俾我..ho細隻-3-..
之後玩完拉...諗住夾公仔..5戈幣..點知..我按左1下..就放左手..
佢地戈戈刀1齊"唉"..我就話..做咩丫!!?...我望番去戈夾公仔到..
點知無旭到wo...勁o咀..佢地話..只可以按1次...甘就無左5戈金幣了..失望...
算數..甘周圍走拉...見到兩條友仔..係甘啤住我地..-0-..好無奈..
黑柴話佢地吹雞wor..刀幾似..係甘啤住我地..其實我刀吾知發生咩事...
可能黑柴佢地整親人拉...唉..吾知拉..
甘我地走拉...行到邊..佢地跟到邊**勁無奈..
我地班女..行後面...唉..班仔自己有自己行..勁無品丫..!!!
後尾...過馬路**班仔走左..而戈2條友仔..係我地隔離..勁驚wor..勁似吹雞拉..
我地1無車..即走..戈兩條友..企係到啤住我地..
我地番去牛頭角..就安全哂...我心諗..洗鬼驚咩...我丫哥睇九龍灣..尖咀..旺角..我洗鬼驚丫*
走左..去左循道..有3條友叫我戈名...話..點解你會同佢地玩咖...
我勁無奈望住佢話...我識你咖咩..你點知我叫咩名..!!
佢地幾撚令仔咖...kaka..
佢話..你吾洗知我係邊戈..我識你咪得囉...
唉..拎住隻豬周圍走..好樣衰-口-..之後去左康寧..坐..玩**
4點30閃人..去左kai蔚屋k..
之後出街食飯...kaka...今日真係開心丫...!
<......好大隻咖...有我1半身甘高*
上面戈隻14 掉俾我的!!!
 |