scrollbar-shadow-color: YELLOW; scrollbar-3dlight-color: white; scrollbar-arrow-color: red; scrollbar-track-color: yellow; scrollbar-darkshadow-color: purple;}

 

 

 

 ( ''! ♥;; 我最需要的是你™`  
-★`[ 難道梨不知道."﹡
 
 
foreverkoey

 

暱稱: ◆*.`siu嘉*--]
性別: 女 

 

MORE...

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 :: 最新日記 ::  

[-::♥♥♥ 永遠永遠只...
轉左板LU*
' 生 日 喔 ..XD
' 全 球 華 人 新 秀...
MISS KO 做班主任*


 
:: 朋友留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



 

RSS Feed

 

           

2006 年 7 月 8 日  星期六

 

晴天

 

 

 

 

離 家 出 走 4 小 時 *

     

        

尋 日 半 夜 走 左 老 ... 因 為 1 D 事 而 走 .. 太 吾 開 心 拉 *

去 左 我 GE FD 屋 K ( 係 樓 上 住 的 ).. 今 朝 9 點 幾 番 屋 K ..

甘 日 ..HO 早 起 左 身 LA..

勁 吾 開 心 ..因 為 尋 日 D 野 拉 .. 唉 ..PK*

之 後CALL kai 蔚 ... 點 知 味 開 機 .. 甘 咪 打 佢 屋 K 囉 ..

點 知 .. 佢 味 訓 醒 ... o 咀 ... 戈 陣 刀 1 1 點 拉 ..

甘 咪 同 住 佢 細 老 傾 陣 囉 .... 還 掂 無 野 DO , ,

傾到無幾耐 .. kai蔚起左身..傾計拉...之後諗住出街...

點 知 ...又 同 丫 媽 糟 ... 又 走 老 *

甘 我 丫 媽 打 俾 kai蔚 .. 叫 佢 出 尼 搵 我 ... 其 實  我 係 康 寧 !!

我 每 次 吾 開 心 .. 就 會 係  康 寧 ..1係 屋 企 樓 下 .. 或 A P M 的*

之 後 靜 儀 + kai蔚 尼 左 康 寧 搵 我 ..

kaka . . 刀 係 kai 蔚 最 了 解 我  /\/\* 笠 爆 你 地 兩 戈*

之 後 見 到 黑 柴 .. 得 佢 1戈 .. 吾 見 vivian .. 有 點 兒 古 怪 喔 !!

 傾  左 1陣 .. 俾 左 幾 飛 煙 黑 柴 .. 就 見 到 14..wakaka..*

佢 尼 到 .. 又 俾 飛 煙 佢 .. 總 之 岩 岩 吾 拎 出 尼 拉 ..*

1 拎 出 尼 .. 戈 戈 搶 哂 -0- .. 過 左 無 幾 耐 .. 為 為  +  達 達 *刀 尼 左 ..

 甘 我 同 靜 儀  + kai蔚 去 左 打 千 秋 .. 勁 好 笑 ...

kai蔚 .. 係 甘 嗌 .. 因 為 佢 驚 打 千 秋 .. kaka..

 我 係 咪 好 了 解 你 呢 !!?

之 後 為 為 同 埋 1 4 又 問 我 拎 煙 . . 我 自 己 食 得 戈  1飛 就 無 哂 了 !!

慘丫..好在..仲有67飛左右..仲有得堡..

then .. 陪 kai蔚 去 觀 廣 買 簿 . . 去 觀 廣 途 中 ..

見 到 姣 婆 MONEY..佢 見 到 我 驚 到 跑 撚  走 左 *

買 完 拉  ...  我 就 番 屋 企 .. 佢 地 刀 尼 ..  係 到 傾 計 !!

我 就 堡 煙 .. 傾 番 之 前 D 野 .. 好 好 笑 !

5 點 幾 . . 佢 地 走 了 .... 甘 我 就 打 日 記 ..

今 晚 有 香 港 先 生 睇 ... 好 樣 衰 丫  - 0 - . .

 但 係 刀 會 睇 ge . .

          

   發表時間︰2006-07-08 05:43 PM          [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



 

           

2006 年 7 月 7 日  星期五

 

晴天

 

 

 

 

再 見 灰 姑 娘*

     

        

今日8點幾起左身..無奈...其實仲想訓..

因為kai蔚打黎...話吾同我番學..佢要番8點4..

我o咀..我番1點..你糟醒左我>3<..曳曳...玩下炸..吾嬲你咖../\/\...

之後想訓拉..訓吾到..起身...玩電腦..丫媽煮米粉我食...

then..打俾ZOE...叫佢同我番學..再打俾kary..

打完後...指定動作..沖涼洗頭!!

11點..出門口..去7仔等kary + ZOE...點知..我等左勁耐..

ZOE好近姐..刀要甘耐..kary係藍田尼..當然耐D..SO吾緊要**

之後係7仔食野..食完買糖食*就番學拉...

番到去..得戈兩個人...-0-..等左無幾耐..

為為佢地班人番左尼..先好反D...

THEN..去睇歌舞劇*無聊..悶爆**我就係到食糖..kaka..

放學..同丫怡..丫貓..winnie..傻敏..kary..去左康寧食野..坐下..

見到為為..14哥(又名強)..謙哥..黑柴..達哥..丫爽..仲有幾戈..吾知叫咩名..

係到玩..傾計..勁好笑..有2戈吾撚識GA人..走黎問winnie拎電話..

俾丫爽屌到仆街*kaka..之後winnie就call money講清楚..

但money淆低呢...俾撚左佢丫哥聽..甘winnie咪講囉..唉..money正1淆低獸..*

玩到5點幾..番屋企...

p.s:: 第1:: 14哥..你想點丫...吾明你想點啵...講明D拉...

第2::kaka...我以忘記你了...不過吾會忘記你是我的FD子..

第3::為為...你玩野麼-0-..吾好叫我強嫂拉...勁O咀丫!!

 

_________________________________________

屌屌 . . 好撚吾据丫..

有人呢..又話分左手後..吾再拍拖..點Q知又拍拖wor..

勁拉..我味拍拖..佢就拍拖..唉唷..勁到無人有拉..

以後吾撚會再信你囉...講大話..O咀..人地講我知..

你拍拖..我先知...唉..不過算拉..

刀吾撚關我事..想DEL我..咪DEL撚左我囉...

我又吾係吾撚俾你DEL...搞到我好似衰人甘...

O哂咀..屌..好撚火爆丫..如果係FD睇到我尼戈日記..

聽日陪我去溝仔丫..THANK*

____________________________________________

唉唉..本身我刀諗吾受你咖拉...

不過依家見人拍拖..拍得甘開心..

搞到我想拍拖...今日在場人士..幫下我..

"夠景"我應該點答佢丫!!?教下我拉!!

 

          

   發表時間︰2006-07-07 05:38 PM          [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]